Media społecznościowe zmieniają się błyskawicznie. Twitter, który jeszcze nie tak dawno był w Polsce niszowym serwisem znalazł swoje miejsce dzięki politykom i dziennikarzom. Twitter na świecie to atrakcyjna 200-milionowa społeczność. Przyszłoroczne wpływy z reklam serwisu szacowane są na miliard dolarów! Polscy przedsiębiorcy też to widzą; blogerzy, dziennikarze, liderzy opinii już ćwierkają. Chętnie wykorzystują Twittera także media. Największe profile mają TVN24, Newsweek, Gazeta Wyborcza.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Twitter jest szybki, prosty, konkretny. 140 znaków zmusza do kondensacji przekazu. Ma jednak swoje ograniczenia: choćby brak możliwości zaprogramowania godziny wpisu, czy prostego podglądu statystyk własnej aktywności lub konkurencyjnych profili. Dlatego tak wiele osób korzysta z Twittera poprzez aplikacje zewnętrzne.
Dla marek, które budują swoją obecność w social mediach problemem staje się rozproszenie komunikacji i konieczność korzystania z wielu narzędzi do rozmawiania z potencjalnymi klientami oraz jednoczesnego analizowania efektywności aktywności swoich moderatorów na różnych platformach społecznościowych. To z kolei pociąga za sobą większe nakłady finansowe i czasowe.
NapoleonCat.com integruje te działania w jednym miejscu. Stworzył więc narzędzie ułatwiające efektywną komunikację marketerom i osobom, które wykorzystują społeczności. Do obsługi kont w serwisie Facebook dodany został też panel umożliwiający zarządzanie profilami w największym serwisie mikroblogowym świata.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Aplikacja pozwala na szybkie sprawdzenie całej aktywności jaka jest związana z profilem (podgląd tweetów, wiadomości, powiadomień dotyczących wspomnienia o profilu). Tweeta możemy opublikować natychmiast lub zaprogramować na określony dzień, godzinę, minutę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wiele profesjonalnie zajmujących się mediami społecznościowymi firm doceni możliwość pracy zespołowej: wcześniejszego przygotowania wpisów i ich redagowania przed publikacją, przez osobę nadzorującą całość komunikacji.
Aby jednak korzystać z Twittera efektywnie należy nie tylko samemu umieć zaciekawiać swoją społeczność, ale warto porównywać się z konkurencją. W tym celu stworzyliśmy moduł analityczny.
NapoleonCat.com wspiera tweetowanie i włącza się do tego grona już teraz. Jednocześnie firma konsekwentnie rozbudowuje narzędzie do efektywnego zarządzania komunikacją w różnych społecznościach. Jest jednym z liderów w Europie jeśli chodzi o liczbę fan page’y moderowanych poprzez swoją platformę. Firmę docenił Facebook przyznając jej status Preferowanego Dewelopera Marketingowego. Doceniają ją też renomowane agencje reklamowe i social mediowe. Jest także ceniona za rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo dostępu do profili, co jest szczególnie ważne w obliczu ostatnich wydarzeń związanych z przejmowaniem fan page’y i profili na Twitterze przez hackerów,
NapoleonCat.com analizuje codziennie miliony postów na fan page’ach, lajków, a teraz tweetów. Platforma jest stale rozbudowywana w obszarach analityki, publikacji, moderacji i pracy zespołowej I to jest naprawdę fascynujące! A przecież to dopiero początek…