Reprise Media, agencja wyspecjalizowana w precyzyjnym marketingu efektywnościowym, powiększyła zespół o dwóch nowych specjalistów. Do firmy dołączyli Paweł Piekarczyk, który objął stanowisko Senior SEM Specialist oraz Michał Jabłoński, nowy Senior Graphic Designer.
Paweł Piekarczyk ostatnio związany był z Cube Group, a pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w Instytucie Monitorowania Mediów i firmie Quisma (GroupM). Pasjonuje się wyszukiwarką Google, szczególnie w ujęciu performance’owym.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Michał Jabłoński poprzednio pracował dla domu mediowego Mindshare Polska, gdzie przez ponad 6 lat zajmował się szeroko pojętymi projektami graficznymi. Interesuje się wszelkimi nowinkami technologicznymi, trendami w projektowaniu graficznym, projektowaniem UI i UX, ich funkcjonalnością i użytecznością, w tym aplikacji mobilnych i webowych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024