Streetcom Polska wygrywa przetarg na realizację kampanii WOM

Agencja Streetcom Polska rozpoczęła kolejny projekt dla NESTLÉ PURINA. Kampania marketingu rekomendacji tym razem realizowana jest dla marki Purina® Cat Chow®. W trakcie projektu tysiąc ekspertów - właścicieli kotów, będzie testować zbilansowaną suchą karmę, która wspiera wyjątkową naturę kotów.
O autorze
1 min czytania 2017-04-24

Głównym celem kampanii prowadzonej pod hasłem: „PURINA CAT CHOW dla niesamowitych kotów” jest budowa trialu oraz wzrost świadomości produktów Purina® Cat Chow®. Przekaz kampanii ukierunkowany zostanie na edukację, dotyczącą unikalnej receptury marki PURINA. Dzięki niej, koty otrzymują dzienną porcję składników niezbędnych do prawidłowego rozwoju. Receptura karmy oparta jest na naturalnych składnikach, Naturium, czyli połączeniu włókien z naturalnych źródeł oraz naturalnego źródła prebiotyków, które wpierają zdrowe trawienie i pomagają kotu efektywnie wykorzystywać energię.

Do akcji zaproszono tysiąc ambasadorów, którzy są również właścicielami kotów. Do ich zadań należeć będą m.in. akcje zdjęciowe oraz generowanie wskazówek i opinii konsumentów, na podstawie doświadczeń związanych z własnymi zwierzakami.

Eksperci Streetcom zostaną zaproszeni do akcji specjalnej, składającej się z dwóch etapów. W pierwszym, będą stopniowo wprowadzać do diety swojego kota suchą karmę Purina® Cat Chow® a następnie, po 10–14 dniach regularnego stosowania produktu, zostaną poproszeni o ocenę różnic w wyglądzie i kondycji zwierzaka. Opiniami i spostrzeżeniami o testowanym produkcie, podzielą się m.in. w mediach społecznościowych.

Agencja estymuje zasięg wygenerowany poprzez rekomendacje offline oraz akcje online na poziomie 720 tys. kontaktów z informacją o produkcie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj