TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jim Beam i Harley-Davidson nawiązały współpracę na rynku polskim

Od lat łączą pasję z profesjonalizmem. Teraz połączyli siły, aby wspólnie budować nową legendę. Jim Beam i Harley-Davidson zaczęły współpracę na rynku polskim. Jak to możliwe?
O autorze
1 min czytania 2017-04-26

Największy producent amerykańskiej Bourbon whiskey i legendarny twórca kultowego symbolu amerykańskiej wolności, zdecydowali się na niebanalny krok, aby wspólnie tworzyć nową jakość. Jakość o znamionach luksusu i perfekcji.

Jak to się zaczęło?

Kiedy w jednym miejscu i jednym czasie spotkają się dwie tak silne osobowości, wyjścia są tylko dwa… a właściwie jedno. W dniu, w którym dystrybutorzy Jim Beama podali biznesową dłoń przedstawicielom marki Harley-Davidson narodziła się nowa legenda. Czy bowiem można sobie wyobrazić bardziej wyrafinowane połączenie perfekcyjnej harmonii i ekskluzywnej przyjemności? Obie marki rozpoczęły współpracę w Polsce w kwietniu ubiegłego roku obierając wspólna linię komunikacji pod hasłem American Legends. Owocem współpracy było m.in. uroczyste otwarcie podwarszawskiego salonu Twin Peaks.

Wakacyjna przygoda z Harley-Davidson i Jim Beam

Motocykle Harley-Davidson towarzyszyły marce Jim Beam podczas trasy promocyjnej w ramach kampanii „Odkryj swój smak … zostań fanem”. Była to wakacyjna kampania marki Jim Beam mająca na celu promocję czterech wariantów smakowych Bourbon Whiskey – klasycznego White, wiśniowego Red Stag, miodowego Honey i jabłkowego Apple. Mobilny bar na kółkach zawitał wówczas do Gdańska, Warszawy i Krakowa parkując w najbardziej klimatycznych i kultowych miejscach. Dwie amerykańskie legendy odwiedziły m.in. Gdańską Molotekę, Krakowskie Forum Przestrzenie oraz Warszawski Pomost 511.

Never ending story

Niedawno Jim Beam wyruszył z nowym wyzwaniem na podkarpacie, gdzie w lutym uświetnił otwarcie 1150-metrowego salonu GOC w Rzeszowie. W dwupoziomowym industrialnym obiekcie obok sztandarowych modeli motocykli marki H-D czy nagradzanych na międzynarodowych konkursach customach marki GOC, można podziwiać zbudowany we współpracy z zespołem Behemoth mroczny i potężny Behemoth Bikem oraz The Recidivist – pierwszym na świecie wytatuowany motocykl. Oczywiście wszystko to w znamienitym towarzystwie Bourbon Whiskey rodem z Kentucky.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To zapewne nie koniec wspólnej drogi. Liczymy na to, ze zbudowane przez twórców obu marek perfekcyjne połączenie tradycji z innowacyjnością będzie trwało jak najdłużej, aby dać nam szansę ciągłego doświadczania amerykańskiego luksusu z najwyższej półki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing