Filip Bartold nowym dyrektorem zarządzającym studia postprodukcyjnego Delapost

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Filip Bartold nowym dyrektorem zarządzającym studia postprodukcyjnego Delapost

Filip Bartold obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego studia postprodukcyjnego Delapost, z którym związany jest zawodowo od ośmiu lat.

W strukturach firmy Bartold zajmował się głównie montażem i postprodukcją obrazu. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi we francuskim oddziale Delapost w Paryżu. Odpowiadał również za koordynację i wdrażanie projektów, np. głośnej kampanii PCK „Życie to nie Facebook” czy wielokrotnie wyróżnianego i nagradzanego cyklu „Bohater domu”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Filip Bartold na stanowisku dyrektora zarządzającego zastąpi Magdalenę Dzieniesiewcz. Do jego obowiązków należeć będzie kierowanie bieżącymi działaniami studia, wdrażanie strategii rozwoju spółki, a także budowanie i rozwijanie relacji z klientami.

Wraz z objęciem stanowiska dyrektora zarządzającego Bartold wprowadza nowy system komunikacji wizualnej firmy. Zmienia się logo Delapost i serwis www. „W tym roku Delapost obchodzi dziesięciolecie istnienia. Ta okrągła rocznica jest okazją do podsumowań i odświeżenia wizerunku. Rebranding to pierwsza z zaplanowanych zmian” – zapowiada Bartold.

Delapost oferuje kompleksowe usługi z zakresu kreacji i obróbki obrazu, dźwięku, animacji 3D, efektów specjalnych oraz kompozycji. Jest też jedną z pierwszych firm na polskich rynku, które z sukcesem podjęły temat wirtualnej rzeczywistości i realizacji filmów w technologii 360 stopni.  Mocną stroną studia jest zespół doświadczonych ekspertów, m.in. animatorów i sound designerów, oraz bardzo dobrze wyposażone zaplecze techniczne. „Będziemy konsekwentnie rozwijać nasze zasoby, aby sprostać wyzwaniom, jakie stawia przed nami dynamicznie rozwijający się rynek” – dodaje nowy dyrektor zarządzający. Delapost ma na swoim koncie kilkaset realizacji reklamowych, filmowych i telewizyjnych dla takich klientów jak: T-Mobile, Lexus, Coca-Cola czy Narodowy Bank Polski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij