pkt.pl i SentiOne

Firmy pkt.pl oraz SentiOne podpisały umowę o współpracy. Dzięki porozumieniu firma pkt.pl poszerzyła swoją ofertę dla małych i średnich przedsiębiorstw o monitoring wizerunku w Internecie. SentiOne to kolejny duży partner pkt.pl.
O autorze
1 min czytania 2013-04-11

“pkt.pl jest firmą oferującą efektywne rozwiązania biznesowe i reklamowe dla sektora małych i średnich firm. Ten sektor potrzebuje rozwiązań monitoringu wizerunku w Internecie, a do dzisiaj nie było na rynku oferty skierowanej specjalnie do tej grupy klientów. Dołączenie rozwiązania SentiOne do oferty naszego Partnera rozszerza dystrybucję naszego narzędzia. Z drugiej strony usługi świadczone w oparciu o system SentiOne będą stanowić istotne uatrakcyjnienie oferty pkt.pl” – mówi Kamil Bargiel, prezes SentiOne.

„Od dłuższego czasu, na rynku małych i średnich firm, zauważamy zapotrzebowanie na usługi typu monitoring mediów. Produkty tego rodzaju pozwalają w łatwy i szybki sposób badać opinię konsumentów na temat firmy oraz jej produktów/usług. Pozwala to przedsiębiorcom położyć większy nacisk zarówno na działania związane z obsługą Klienta, jak i generowaniem leadów sprzedażowych. Wspólnie z SentiOne postanowiliśmy zagospodarować dotychczas niedoceniony segment rynku w postaci MŚP i dostarczyć mu narzędzia do monitoringu mediów, a także podzielić się cenną wiedzą w ich praktycznym zastosowaniu. Jesteśmy przekonani, że za pomocą wspólnych działań osiągniemy pozycję lidera jako dostawcy tego rodzaju rozwiązań.” – mówi Edwin Zasada Kierownik Sekcji Stron Internetowych i Social Media  

SentiOne to obecnie najskuteczniejszy sposób monitoringu i analizy opinii i artykułów pochodzących z Internetu i mediów społecznościowych, dlatego też obydwie firmy przewidują, że oferta będzie się cieszyć sporym zainteresowaniem. pkt.pl uatrakcyjni swoją ofertę o nowoczesne narzędzia monitoringu. Natomiast SentiOne dotrze ze swoja ofertą do szerokiego grona klientów pkt.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj