Efigence i Artegence dla nowego mBank CompanyNet

Klienci CompanyNet – internetowej bankowości korporacyjnej mBanku – mają już dostęp do całkowicie nowej wersji systemu. Za warstwę UI/UX oraz design systemu odpowiada firma Efigence, natomiast agencja Artegence przygotowała kampanię informacyjną „Mniej znaczy więcej”.
O autorze
1 min czytania 2017-04-28

A wszystko przy ścisłej współpracy z zespołem mBanku. 

Nowy CompanyNet został stworzony w duchu Digital Transformation – światowym trendzie przekształcania i upraszczania procesów korporacyjnych przy pomocy technologii – komentuje Marek Lesiak, prezes i CTO Efigence. Podczas projektowania przez Efigence interfejsu i user experience zostało przeanalizowanych i usprawnionych ponad 300 obszarów i procesów. Dzięki temu serwis jest w pełni zorientowany na użytkownika, zyskał też maksymalnie przejrzystą i prostą w obsłudze formę. Klienci mogą zarządzać finansami w dowolnej chwili i miejscu – dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii oraz podejścia Adaptive Web Design CompanyNet działa i wygląda doskonale zarówno na tablecie, jak i na bardzo dużych monitorach – dodaje.

W nowym CompanyNet położono jeszcze większy nacisk na personalizację, intuicyjność i efektywność. Jest on dla klientów partnerem ułatwiającym pracę – podpowiada, które zadania mają najwyższy priorytet oraz pokazuje sumaryczne informacje dotyczące stanu finansowego każdej z zarządzanych firm. Już po pierwszym zalogowaniu klient widzi pulpit dostosowany do swojej roli, w miarę użytkowania może go personalizować jeszcze bardziej. Nawigacja systemu została uproszczona, a interfejs jest zaprojektowany tak, żeby przewidywać najczęstsze działania klienta i przyspieszać ich wykonanie. Czas wprowadzania, edycji i akceptacji przelewów został zredukowany średnio o 25%.

Celem przygotowanej przez Artegence kampanii „Mniej znaczy więcej”, skierowanej do obecnych klientów mBank CompanyNet,  było zaprezentowanie zmian, które zachodzą w serwisie – tak, aby klient maksymalnie szybko je zrozumiał i się z nimi oswoił. Działania miały też na celu podkreślić zupełnie nową jakość zarządzania kontami firmowymi – podsumowuje Andrzej Szewczyk, prezes Artegence.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zwrócono uwagę na główne kierunki modyfikacji oraz stworzono landing page – swoisty hub, na którym dostępne są istotne informacje. Na stronie opisano najważniejsze cechy nowego serwisu, tj. personalizację, mobilność, intuicyjność, efektywność i maksymalne asystowanie w pracy. Do każdej z tych cech na stronie umieszczono oddzielny film instruktażowy, pokazujący na czym polega dane uproszczenie. Powstał także showreel, który jest dystrybuowany kanałami internetowymi klienta.

Nowy CompanyNet, poprzez ulepszony UI/UX, zautomatyzowanie procesów i zaadaptowanie nowych technologii, wyprzedza oczekiwania klientów, pozwalając im na rozwój biznesu i oszczędność czasu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się