Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Original is never finished – konkurs na stylizację adidas Originals

Agencja Posterscope, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zorganizowała akcję promocyjną dla adidas Originals przy współpracy z Maffashion.
O autorze
1 min czytania 2017-04-28

W ramach promocji otwarcia sklepu i premiery nowej odsłony butów adidas EQT, w sklepie adidas Originals w warszawskim centrum handlowym „Arkadia” powstała instalacja umożliwiająca nagranie krótkiego filmu wzbogaconego o efekty specjalne. Ubrania z kolekcji adidas Originals zostały oznaczone tagami RFID. Każdy tag był odczytywany przez instalację, która nakładała efekty specjalne na tworzone wideo. Każda stylizacja mogła składać się z maksymalnie czterech otagowanych elementów kolekcji. W przypadku wykorzystania kilku tagów jednocześnie na ekranie instalacji pojawiały się dodatkowe efekty generowane losowo.

Dzięki zastosowaniu sztuki generatywnej, każdy nagrany film był inny. Instalacja reagowała w czasie rzeczywistym i wyświetlała na ekranie produkcję wzbogaconą o filtry, deformacje tła i inne efekty specjalne. W przypadku Po nagraniu 10-sekundowego materiału uczestnicy zamieszczali go na swoim profilu na Instagramie z hasztagiem #originalsarkadia i w ten sposób zgłaszali swoją chęć udziału w konkursie.

Blogerka Maffashion wraz z komisją konkursową codziennie wybierała jedną osobę, która stworzyła najciekawszą stylizację. Na zwycięzców konkursu czekały wspólne zakupy z infuencerką i profesjonalna sesja zdjęciowa. Za przygotowanie akcji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – Posterscope, Carat oraz Hypermedia – linked by Isobar.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj