Original is never finished - konkurs na stylizację adidas Originals

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Original is never finished - konkurs na stylizację adidas Originals

Agencja Posterscope, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zorganizowała akcję promocyjną dla adidas Originals przy współpracy z Maffashion.

W ramach promocji otwarcia sklepu i premiery nowej odsłony butów adidas EQT, w sklepie adidas Originals w warszawskim centrum handlowym „Arkadia” powstała instalacja umożliwiająca nagranie krótkiego filmu wzbogaconego o efekty specjalne. Ubrania z kolekcji adidas Originals zostały oznaczone tagami RFID. Każdy tag był odczytywany przez instalację, która nakładała efekty specjalne na tworzone wideo. Każda stylizacja mogła składać się z maksymalnie czterech otagowanych elementów kolekcji. W przypadku wykorzystania kilku tagów jednocześnie na ekranie instalacji pojawiały się dodatkowe efekty generowane losowo.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Dzięki zastosowaniu sztuki generatywnej, każdy nagrany film był inny. Instalacja reagowała w czasie rzeczywistym i wyświetlała na ekranie produkcję wzbogaconą o filtry, deformacje tła i inne efekty specjalne. W przypadku Po nagraniu 10-sekundowego materiału uczestnicy zamieszczali go na swoim profilu na Instagramie z hasztagiem #originalsarkadia i w ten sposób zgłaszali swoją chęć udziału w konkursie.

Blogerka Maffashion wraz z komisją konkursową codziennie wybierała jedną osobę, która stworzyła najciekawszą stylizację. Na zwycięzców konkursu czekały wspólne zakupy z infuencerką i profesjonalna sesja zdjęciowa. Za przygotowanie akcji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska - Posterscope, Carat oraz Hypermedia - linked by Isobar.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij