Communication Unlimited odpowiada za kampanię nowego Suzuki Swift

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Communication Unlimited odpowiada za kampanię nowego Suzuki Swift

Na rynek wjeżdża nowy Suzuki Swift. Doskonale znany, kultowy model został skonstruowany od nowa, ale zachowuje DNA poprzednich generacji. Wielokanałową komunikacją launchu nowego Swifta zajęła się Agencja Communication Unlimited. Kampania jest przygotowana przez europejską centralę...

...Suzuki i kreatywnie adaptowana na polski rynek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Samochód zobaczymy w telewizji oraz w Internecie, kampania obejmuje także radio. Koncept #ListaDlaSwifta będzie szerzej rozwijany w Social Mediach. Idea kreatywna niesie przekaz, że nowy Swift będzie idealnym towarzyszem we wszystkim, co do tej pory nie przyszłoby nawet do głowy. Swift inspiruje do nowych pomysłów. Im bardziej kreatywne, tym lepiej - to lista zadań dla nowego Swifta. Jeden ze spotów będący częścią konceptu #ListaDlaSwifta.

Kampania reklamowa zaplanowana jest do końca maja. Do komunikacji na temat nowego Suzuki Swift wykorzystano TV, Internet, kino, prasę oraz radio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada partner biznesowy Agencji, dom mediowy Value Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij