TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

6ix WoMM & Social Media dla Żubrówki

6ix WoMM & Social Media (NuOrder Group) zajmie się kompleksową obsługą marki Żubrówka w Social Media.
O autorze
1 min czytania 2012-06-28

Agencja 6ix WoMM & Social Media została wyłoniona spośród 8 konkurujących agencji w drodze przetargu organizowanego przez CEDC, właściciela marki Żubrówka. Przedmiotem przetargu była kompleksowa obsługa fan page’a marki.

W zakres obowiązków agencji wejdzie m.in. prowadzenie Fan Page pod marką Żubrówka Bison Grass uwzględniając 24 godzinny monitoring aktywności fanów, odświeżenie graficzne Fan Page’a; zaprojektowanie i wdrożenie elementów wsparcia Fan Page’a w postaci dedykowanych zakładek i aplikacji komunikujących świat marki Żubrówka.

Z uwagi na popularność marki Żubrówka za granicą Fan Page pełni rolę naturalnego touchpointu z międzynarodowymi klientami marki. Zgodnie z tymi założeniami komunikacja na Fan Page’u będzie wielojęzyczna, uwzględniając język angielski, niemiecki i hiszpański.

Żubrówka to najbardziej znana polska wódka na świecie. Jej wyjątkowy i naturalny charakter podkreśla źdźbło trawy żubrowej umieszczone w butelce, które stało się międzynarodowym znakiem rozpoznawalnym marki. Żubrówka to marka z portfolio CEDC, jednego z największych producentów wódki na świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj