6ix WoMM & Social Media dla Żubrówki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
6ix WoMM & Social Media dla Żubrówki

6ix WoMM & Social Media (NuOrder Group) zajmie się kompleksową obsługą marki Żubrówka w Social Media.

Agencja 6ix WoMM & Social Media została wyłoniona spośród 8 konkurujących agencji w drodze przetargu organizowanego przez CEDC, właściciela marki Żubrówka. Przedmiotem przetargu była kompleksowa obsługa fan page’a marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W zakres obowiązków agencji wejdzie m.in. prowadzenie Fan Page pod marką Żubrówka Bison Grass uwzględniając 24 godzinny monitoring aktywności fanów, odświeżenie graficzne Fan Page’a; zaprojektowanie i wdrożenie elementów wsparcia Fan Page’a w postaci dedykowanych zakładek i aplikacji komunikujących świat marki Żubrówka.

Z uwagi na popularność marki Żubrówka za granicą Fan Page pełni rolę naturalnego touchpointu z międzynarodowymi klientami marki. Zgodnie z tymi założeniami komunikacja na Fan Page’u będzie wielojęzyczna, uwzględniając język angielski, niemiecki i hiszpański.

Żubrówka to najbardziej znana polska wódka na świecie. Jej wyjątkowy i naturalny charakter podkreśla źdźbło trawy żubrowej umieszczone w butelce, które stało się międzynarodowym znakiem rozpoznawalnym marki. Żubrówka to marka z portfolio CEDC, jednego z największych producentów wódki na świecie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij