Dorian Szymański będzie pracować jako Senior Data & Insight Specialist w dziale badań konsumenckich 3i, a raportować będzie do Anny Kuropatwy, Data & Insight Director. Do jego obowiązków będzie należało między innymi przeprowadzanie badań ilościowych i jakościowych oraz analiza danych mediowych i social media, będzie również współpracował przy projekcie Meaningful Brands.
Dorian jest absolwentem Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, ukończył specjalizację Badania Marketingowe. Swoją karierę rozpoczął w firmie TNS Polska gdzie przez dwa lata pracował jako badacz ilościowy i jakościowy. Współpracował z klientami takimi jak Samsung, Coca-Cola, Carlsberg, BAT, Nestle, Orange i PZU. Następnie doświadczenie zdobywał w firmie Connectmedica, gdzie jako Strategic Planner współpracował z klientami z branży farmaceutycznej, prowadząc dla nich innowacyjne projekty badawcze, mające na celu zwiększenie efektywności dotarcia do odbiorców ze środowiska medycznego oraz pacjentów. Współpracował z klientami takimi jak USP Zdrowie, Pfizer, AstraZeneca, Amgen, GlaxoSmithKline, Nestle, TEVA. Przez ostatnie dwa lata pracował w firmie Young & Rubicam jako Strategic Planner, gdzie odpowiadał za przygotowywanie strategii komunikacji online i offline dla klientów takich jak Żywiec Zdrój, PLL LOT, Microsoft i LOTOS.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024