TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jest impreza jest muzyka z Chwytakiem – aktywacja Crunchips od LiquidThread

Z okazji wprowadzenia muzycznej edycji limitowanej Crunchips, agencja LiquidThread przygotowała aktywację z Chwytakiem. Znany youtuber nagrał piosenki w stylu, tempie i nastroju pasującym do każdej z limitowanej serii paczek.
O autorze
0 min czytania 2017-05-10

Chwytak, zainspirowany klimatem nowych muzycznych smaków Crunchips:  DJ Bekon, The Chillis, MC Hot Wings, stworzył trzy wersje legendarnej piosenki Boney M w odsłonach Disco, Hip-hop, oraz Rock. Teraz na facebookowym fanpage’u marki, w poście stworzonym w aplikacji SmartApps, fani mogą głosować na najlepszy kawałek. Dodatkowo, użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie i podzielić się swoim pomysłem na nazwę oraz smak nowej paczki Crunchips, które najlepiej połączą się z muzycznym stylem. Konkurs trwa do 14 maja.



Zabawy z muzycznymi paczkami trwają również na Instagramie i Snapchacie. Teledyski Chwytaka pojawiają się w prerollach oraz w kampanii display.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii digital, w tym współpracę z influencerami odpowiada LiquidThread. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediavest.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj