Jest impreza jest muzyka z Chwytakiem - aktywacja Crunchips od LiquidThread

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jest impreza jest muzyka z Chwytakiem  - aktywacja Crunchips od LiquidThread

Z okazji wprowadzenia muzycznej edycji limitowanej Crunchips, agencja LiquidThread przygotowała aktywację z Chwytakiem. Znany youtuber nagrał piosenki w stylu, tempie i nastroju pasującym do każdej z limitowanej serii paczek.

Chwytak, zainspirowany klimatem nowych muzycznych smaków Crunchips:  DJ Bekon, The Chillis, MC Hot Wings, stworzył trzy wersje legendarnej piosenki Boney M w odsłonach Disco, Hip-hop, oraz Rock. Teraz na facebookowym fanpage’u marki, w poście stworzonym w aplikacji SmartApps, fani mogą głosować na najlepszy kawałek. Dodatkowo, użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie i podzielić się swoim pomysłem na nazwę oraz smak nowej paczki Crunchips, które najlepiej połączą się z muzycznym stylem. Konkurs trwa do 14 maja.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zabawy z muzycznymi paczkami trwają również na Instagramie i Snapchacie. Teledyski Chwytaka pojawiają się w prerollach oraz w kampanii display.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii digital, w tym współpracę z influencerami odpowiada LiquidThread. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediavest.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij