Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Kraków to stan umysłu, czyli Opcom dla Miasta Kraków

Agencja reklamowa Opcom wygrała konkurs ofert na opracowanie linii graficznej kampanii promocyjnej miasta, mającej na celu zachęcenie młodych ludzi do studiowania w Krakowie.
O autorze
0 min czytania 2013-04-16

Kampania reklamowa przebiegać będzie pod hasłem: „KRAKÓW TO STAN UMYSŁU” i trwać będzie od 16.04, w pięciu miastach Polski: Warszawie, Katowicach, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie.

Na bilbordach, citylightach i w reklamie prasowej „Rzeczpospolitej”, w majowym dodatku „Ranking Szkół Wyższych”, pojawili się studenci krakowskich uczelni, dlatego to właśnie oni promują miasto:

  • Katarzyna Krzeszowska – Miss Polski 2012;
  • Maciej Kot – skoczek narciarski, drużynowy brązowy medalista Mistrzostw Świata z 2013;
  • Michał Gazda – konstruktor robota, który wygrał zawody RobotChallenge 2012.

Ze strony agencji za projekt odpowiadają: Justyna Cyganik (account executive), Leszek Łuczyn (creative director), Konrad Kruczkowski (senior graphic designer) . Za sesję zdjęciową: DIAMONDS FACOTORY STUDIO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj