…konceptów gastronomicznych, a także lokale usługowe, jak biuro podróży czy drogeria. Goście mogą cieszyć się również wystawami sztuki, muzyką graną na żywo lub warsztatami prowadzonymi w studio kulinarnym.
Otworzone pod koniec 2016 roku Koszyki, cieszą się ogromnym zainteresowaniem i nieustannie przyciągają nowych klientów spragnionych kulinarnych, muzycznych i architektonicznych doznań. W niezwykle krótkim czasie stały się jednym z najmodniejszych miejsc w Warszawie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Koszyki zarządzane są przez fundusz Griffin Real Estate. Do zadań agencji VACALOCA należeć będzie prowadzenie komunikacji w social media, doradztwo marketingowe i szeroko pojęty ePR. Działania mają na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku marki oraz wspieranie sprzedaży oferowanych produktów i usług, a także pozyskiwanie nowych klientów. Agencja zajmie się również obsługą i tworzeniem zawartości strony www.
VACALOCA posiada rozległe doświadczenie w obsłudze i doradztwie marketingowym dla wielkopowierzchniowych centrów handlowych. W ich portfolio znaleźć można grupę IKEA Centres Polska czy Unibail-Rodamco.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024