Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Episerver wyróżniony w raporcie Gartner „Magic Quadrant for Digital Commerce”

Episerver, globalny dostawca platformy w chmurze, służącej do inteligentnego zarządzania cyfrową treścią oraz handlem i marketingiem internetowym, po raz kolejny został wyróżniony w raporcie firmy Gartner „Magic Quadrant for Digital Commerce”.
O autorze
2 min czytania 2017-05-17

Wyróżnienie zostało przyznane za oferowane możliwości w obszarze cyfrowego handlu B2C, B2B oraz B2B2C.

Episerver został wyróżniony w raporcie za swoją kompletność wizji oraz umiejętność jej realizacji.

W ubiegłym roku firma poczyniła kluczowe inwestycje w celu wzmocnienia swoich możliwości w obszarze cyfrowego handlu, wprowadzając zarządzanie kampaniami omnichannel, personalizację opartą na sztucznej inteligencji oraz predictive analysis. Do grupy Episerver dołączyła bowiem między innymi firma Optivo, będąca liderem na rynku e-mail i omnichannel marketingu, umożliwiająca  tworzenie, realizację i mierzenie efektywności kampanii wielokanałowych. Ulepszona platforma Episerver Digital Experience Cloud™ pozwala teraz firmom handlowym i marketerom przewidzieć zachowania i zamiary klientów, a następnie automatyzować dostarczanie im zróżnicowanych i indywidualnych digital commerce experiences.

– Wierzymy, że ponowne wyróżnienie Episerver przez firmę Gartner w kategorii handlu cyfrowego przemawia za mocnymi stronami naszej ujednoliconej platformy przeznaczonej do zarządzania handlem i treścią – twierdzi James Norwood, Wiceprezes oraz Dyrektor ds. Strategii i Marketingu w Episerver. – Jako jedyny Challenger wyróżniony w raporcie „Magic Quadrant” wierzymy, że nasza platforma handlowa, oparta na Microsoft .NET z możliwością miejscowego zarządzania treścią stron internetowych (WCM), jest odpowiednio przygotowana do wspierania wzrostu średnich i dużych przedsiębiorstw B2B i B2C.

Platforma Episerver Digital Experience Cloud pomaga organizacjom na całym świecie w tworzeniu, zarządzaniu oraz indywidualizowaniu digital experiences. Jest to możliwe dzięki wsparciu funkcjonalności w zakresie inteligentnej personalizacji oraz behawioralnego wyszukiwania na stronie. Platforma Digital Experience Cloud – która może zostać wykorzystana w formie platformy jako usługi (PaaS) w chmurze Microsoft Azure lub platformy lokalnej – wspierana jest przez sieć ponad 900 partnerów. Wzmacniają oni pozycję ponad 8.800 liderów branży digital w 30 krajach, wpływając na przychody w obszarze omnichannel, sięgające ok. 18 mld USD na całym świecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma Gartner prowadzi szczegółowe badania związane z konkretnym rynkiem i opracowuje graficzne ujęcie oraz kryteria w celu oceny względnych wyników firm w odniesieniu do własnego spojrzenia na rynek. Bezpłatny raport „Magic Quadrant for Digital Commerce” firmy Gartner z 2017 r. można pobrać na stronie Episerver.

Więcej o raporcie „Magic Quadrant” firmy Gartner

Raporty „Magic Quadrant” pokazują pozycję konkurencyjnych marek na rynku w formie graficznej oraz zapewniają wizualne snapshoty dotyczące kierunku rozwoju rynku, jego dojrzałości i uczestników. Raporty przedstawiają rynki wykorzystując dwuwymiarową matrycę, która ocenia sprzedawców w oparciu o kompletność ich wizji oraz możliwości realizacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Firma Gartner nie rekomenduje żadnych sprzedawców, produktów ani usług przedstawionych w swoich publikacjach badawczych, a także nie doradza użytkownikom technologii w wyborze tylko tych sprzedawców, którzy otrzymali wysokie oceny lub inne wyróżnienia. Publikacje badawcze firmy Gartner składają się z opinii organizacji badawczej Gartner i nie powinny być interpretowane jako stwierdzenia stanu faktycznego. Firma Gartner nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrażonej lub dorozumianej gwarancji dotyczącej jej badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub gwarancji przydatności do określonego celu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się