MullenLowe Warsaw dla Delikatesów Centrum

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MullenLowe Warsaw dla Delikatesów Centrum

MullenLowe Warsaw przygotowało pierwszą kampanię telewizyjną dla sieci sklepów Delikatesy Centrum. Agencja rozpoczęła współpracę z Klientem po rozstrzygniętym przetargu.

Kampania wystartowała 18 maja. Opiera się ona na idei „Smak jest w Centrum", zgodnie z którą podkreślane są najważniejsze atrybuty (smak, jakość i świeżość) produktów dostępnych w Delikatesach Centrum, ale nie jest to robione w typowy dla tego typu reklam sposób. Spot zaczyna się od pokazania gotowej, apetycznej potrawy, a potem cofamy się w czasie aż do produktów dostarczanych do sklepów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania ma podkreślać najważniejsze zalety oferty Delikatesów Centrum w segmencie mięs i wędlin, czyli świeżych produktów z tradycyjnej lady mięsnej, krojonych na życzenie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij