UberGRYFNIE: Wspólna akcja Ubera i Gryfnie na Śląsku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
UberGRYFNIE: Wspólna akcja Ubera i Gryfnie na Śląsku

Aplikacja mobilna Uber jest obecna na Śląsku już od roku. Z tej okazji wraz z portalem Gryfnie zaprasza do wspólnej akcji promującej śląskość. 25 maja użytkownicy aplikacji w tym regionie będą mogli zamówić specjalny zestaw gadżetów, które pomogą im pokazać przywiązanie do swojej małej ojczyzny.

UberGRYFNIE - taką nazwę nosi zaplanowana na 25 maja specjalna akcja Ubera oraz portalu Gryfnie.com, poświęcona promocji śląskiej kultury i języka. W godzinach 11.00-15.00 za pośrednictwem aplikacji Uber będzie można zamówić pakiet śląskich gadżetów w promocyjnej cenie 20 złotych. W skład zestawu wchodzi koszulka Gryfnie z wzorem niedostępnym wcześniej w sprzedaży, magnes oraz dwie naklejki. Z usługi będą mogli skorzystać użytkownicy aplikacji na terenie Śląska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Satysfakcji ze współpracy z Gryfnie nie ukrywa Kacper Winiarczyk, Dyrektor Generalny Ubera w Polsce. -Pomimo tego, że Uber jest firmą dostępną w ponad 450 miastach na całym świecie, staramy się celebrować każde z nich inaczej - tłumaczy. -Mija rok odkąd jesteśmy obecni na Śląsku i z tej okazji postanowiliśmy przygotować dla naszych użytkowników coś specjalnego - wspólnie z Gryfnie przygotowaliśmy dla nich akcję, dzięki której będą mogli zdobyć kilka wyjątkowych, związanych ze śląską kulturą gadżetów.

-Większość osób korzystających z Ubera na Śląsku to młodzi ludzie, którym chcemy pokazać, że śląska kultura i gwara to jest coś fajnego, coś, z czego możemy być dumni i co powinniśmy pokazywać - tłumaczy Klaudia Roksela, która wraz ze swoim mężem, Krzysztofem, stworzyła projekt Gryfnie. -Takimi inicjatywami wspieramy modę na śląską gwarę.

W czwartek 25 maja w godzinach 11.00-15.00 użytkownicy Ubera na Śląsku zobaczą w aplikacji specjalną, dedykowaną akcji kartę - uberGRYFNIE. Klikając w nią będą mieli możliwość zamówić przedpremierowo nową koszulkę Gryfnie oraz dodatkowe gadżety za 20 złotych. Niespodziankowe paczki zostaną dostarczone przez śląskich kierowców współpracujących z aplikacją Uber.

Współpraca z Gryfnie to nie pierwsza akcja Ubera nawiązująca do śląskiej kultury. W kwietniu firma stworzyła w Katowicach mural reklamowy wpisujący się w katowicką tradycję street artu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij