TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

UberGRYFNIE: Wspólna akcja Ubera i Gryfnie na Śląsku

Aplikacja mobilna Uber jest obecna na Śląsku już od roku. Z tej okazji wraz z portalem Gryfnie zaprasza do wspólnej akcji promującej śląskość. 25 maja użytkownicy aplikacji w tym regionie będą mogli zamówić specjalny zestaw gadżetów, które pomogą im pokazać przywiązanie do swojej małej ojczyzny.
O autorze
1 min czytania 2017-05-23

UberGRYFNIE – taką nazwę nosi zaplanowana na 25 maja specjalna akcja Ubera oraz portalu Gryfnie.com, poświęcona promocji śląskiej kultury i języka. W godzinach 11.00-15.00 za pośrednictwem aplikacji Uber będzie można zamówić pakiet śląskich gadżetów w promocyjnej cenie 20 złotych. W skład zestawu wchodzi koszulka Gryfnie z wzorem niedostępnym wcześniej w sprzedaży, magnes oraz dwie naklejki. Z usługi będą mogli skorzystać użytkownicy aplikacji na terenie Śląska.

Satysfakcji ze współpracy z Gryfnie nie ukrywa Kacper Winiarczyk, Dyrektor Generalny Ubera w Polsce. -Pomimo tego, że Uber jest firmą dostępną w ponad 450 miastach na całym świecie, staramy się celebrować każde z nich inaczej – tłumaczy. -Mija rok odkąd jesteśmy obecni na Śląsku i z tej okazji postanowiliśmy przygotować dla naszych użytkowników coś specjalnego – wspólnie z Gryfnie przygotowaliśmy dla nich akcję, dzięki której będą mogli zdobyć kilka wyjątkowych, związanych ze śląską kulturą gadżetów.

Większość osób korzystających z Ubera na Śląsku to młodzi ludzie, którym chcemy pokazać, że śląska kultura i gwara to jest coś fajnego, coś, z czego możemy być dumni i co powinniśmy pokazywać – tłumaczy Klaudia Roksela, która wraz ze swoim mężem, Krzysztofem, stworzyła projekt Gryfnie. -Takimi inicjatywami wspieramy modę na śląską gwarę.

W czwartek 25 maja w godzinach 11.00-15.00 użytkownicy Ubera na Śląsku zobaczą w aplikacji specjalną, dedykowaną akcji kartę – uberGRYFNIE. Klikając w nią będą mieli możliwość zamówić przedpremierowo nową koszulkę Gryfnie oraz dodatkowe gadżety za 20 złotych. Niespodziankowe paczki zostaną dostarczone przez śląskich kierowców współpracujących z aplikacją Uber.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca z Gryfnie to nie pierwsza akcja Ubera nawiązująca do śląskiej kultury. W kwietniu firma stworzyła w Katowicach mural reklamowy wpisujący się w katowicką tradycję street artu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing