Aleksandra Wakarecy objęła stanowisko Head of Sales, na którym będzie odpowiedzialna przede wszystkim za sprzedaż produktów DDOB – platformy społecznościowej zrzeszającej influencerów – w ramach Szeri Szeri. Wakarecy doświadczenie zawodowe zdobyła m.in. pracując na stanowisku Lifestyle Industry Managera w Grupie Wirtualna Polska, gdzie odpowiadała za budowanie relacji z kluczowymi klientami, wdrażanie projektów online i współpracę z influencerami. Interesuje się żeglarstwem i nowoczesnymi formami fitness, a w wolnym czasie podróżuje po Azji oraz odtwarza poznane smaki w swojej prywatnej kuchni.
Anna Dziadosz jako New Business Manager zajmie się klientami z sektorów: beauty, fashion i FMCG. Dziadosz pracuje w branży marketingowej od 1,5 roku – wcześniej przez ponad 8 lat zajmowała się sprzedażą strategii szkoleniowych dużym firmom oraz instytucjom publicznym. Przygodę z marketingiem rozpoczęła w BLOGmedii, gdzie również pełniła funkcję New Business Managera. Prywatnie interesuje się blogosferą lifestylową oraz literaturą.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Damian Styś na nowym stanowisku będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów Szeri Szeri oraz DDOB. Doświadczenie zawodowe w branży mediowej zdobył w firmie AdPrime, gdzie także pracował jako New Business Manager, był odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów ze strefy mobile. Wcześniej pracował w miesięczniku motoryzacyjnym Auto Technika Motoryzacyjna na stanowisku Sales Managera. Styś posiada również doświadczenie w branży spedycji i windykacji.
Wzmocnienie sił new biznesowych Szeri Szeri spowodowane jest rozwojem spółki i jej usług. Cały czas wzmacniamy nasze kompetencje i jesteśmy otwarci na rozwiązania pozwalające optymalizować kampanie naszych klientów. Rozwój zespołu managerskiego jest także odpowiedzią na rosnące zainteresowanie firm współpracą z influencerami oraz poszukiwaniem przez nie niestandardowych form promocji marki i produktów – mówi Mateusz Krogulec, Managing Director, Szeri Szeri (grupa AdNext).
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024