Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

BE7 unowocześni System Identyfikacji Wizualnej inicjatywy ARP – Invest in Pomerania

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 wygrała przetarg organizowany przez Agencję Rozwoju Pomorza S.A
O autorze
1 min czytania 2017-05-31

Zadanie będzie składało się z dwóch etapów. W pierwszym BE7 zajmie się unowocześnieniem Systemu Identyfikacji Wizualnej inicjatywy Invest in Pomerania, promującej tworzenie nowych miejsc pracy poprzez przyciąganie nowych inwestycji do województwa pomorskiego.

Drugi etap polegał będzie na opracowaniu przyjaznej i oddającej charakter inicjatywy nazwy, logo wraz z Księgą Znaku, kompleksowego Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz koncepcji wprowadzenia na rynek i komunikacji zewnętrznej dla działań marketingowo-informacyjnych.

Celem strategicznym inicjatywy, nad którą będzie pracował zespół BE7, jest przyciąganie nowych pracowników na Pomorze oraz zatrzymywanie studentów, planujących opuścić region po zakończeniu edukacji poprzez zwiększenie postrzeganej atrakcyjności województwa pomorskiego, zaprezentowanie regionu jako miejsca, które jest optymalne do życia i podjęcia pracy oraz zwiększenie świadomości grup docelowych na temat województwa pomorskiego (na temat rynku pracy, rynku mieszkaniowego, transportu miejskiego i wszystkich innych aspektów, związanych zarówno z pracą, jak i czasem wolnym).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj