KFC stawia na digital i wprowadza innowacyjną funkcję aplikacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
KFC stawia na digital i wprowadza innowacyjną funkcję aplikacji

Marka KFC konsekwentnie inwestuje w rozwiązania mobilne. Już niedługo aplikacja sieci zostanie wzbogacona o pionierską na polskim rynku funkcjonalność. Będzie to Skip The Line, czyli zamawianie posiłków za pośrednictwem smartfona z odbiorem w restauracji.

Aktualnie sieć prowadzi testy m.in. w Szczecinie i Wrocławiu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa funkcja aplikacji to pierwsza taka usługa na naszym rynku. Zadowolenie Gości to dla nas priorytet, dlatego uważnie obserwujemy ich potrzeby, śledzimy trendy i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Cyfrowa transformacja dzieje się na naszych oczach i jesteśmy jej częścią. Skip The Line jest nowością w polskiej branży restauracyjnej i idealnie wpisuje się w coraz szybszy tryb życia i wszechobecność smartfonów – mówi Maciej Jędrychowski, KFC Digital Manager.

Zamówienie bez czekania w kolejce

Po uruchomieniu aplikacji KFC będzie można wybrać ulubione pozycje z menu, zamówić i dokonać płatności online. Możliwy będzie także wybór godziny, na którą posiłek ma być gotowy do odbioru. Po przyjęciu zamówienia, użytkownik otrzyma jego numer, a system pokaże szacowany czas przygotowania. Komunikaty o postępach i możliwości odebrania będą wyświetlane na bieżąco na ekranie smartfona i w restauracji. Informację o gotowym posiłku otrzymamy również sms-em.

Wyróżnikiem nowej funkcji aplikacji KFC będą codziennie inne oferty specjalne, dostępne tylko poprzez aplikację oraz możliwość personalizacji menu – wyboru produktów do zestawu czy możliwość skomponowania własnego kubełka.

Funkcja Skip The Line to usługa, która pozwoli pominąć oczekiwanie w kolejce do kasy w celu złożenia zamówienia, a płatność mobilna usprawni cały proces. W pierwszym etapie jej działania marka udostępni również możliwość zapłaty kartą przy odbiorze.

Testy i plany wprowadzenia na rynek

Sieć testuje na razie rozwiązanie w kilkunastu restauracjach, cały czas doskonaląc funkcję. Latem zostanie opublikowana w Google Play oraz App Store i będzie dostępna w niemal 170 lokalach KFC w całym kraju, a jej zasięg będzie systematycznie rozszerzany.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij