San Markos dla LG ELECTRONICS POLSKA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
San Markos dla LG ELECTRONICS POLSKA

Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę strategiczno – kreatywną kampanii dla nowej linii telewizorów LG OLED, linii Signature W7. Działania przygotowane zostały pod wspólnym hasłem „Zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach”.

Kampania ta to pierwszy wspólny projekt komunikacyjny San Markos i LG.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach współpracy agencja przygotowała strategię komunikacji projektu i kreacje do trzech spotów digitalowych.

"Cieszymy się bardzo, że realizujemy pierwszy w historii agencji projekt z LG. Liczymy, że będzie to początek dłuższej współpracy. Produktowo LG to pierwsza liga, a to co zobaczyliśmy tutaj w showroomie Klienta przygotowując się do tego projektu - zostanie z nami na dłużej :)" - potwierdza Michał Leszczyński Strategy Director.

Kluczowa idea kampanii koncentruje się wokół myśli „zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach”. Nowa technologia jest na tyle przełomowa, że nie jest delikatną zmianą tego, co było wcześniej, lecz nową jakością i prawdziwym przełomem. Telewizor LG SIGNATURE OLED W7 idealnie przylega do ściany dzięki czemu jest jak okno pozwalające zajrzeć do innego świata.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij