Kampania ta to pierwszy wspólny projekt komunikacyjny San Markos i LG.
W ramach współpracy agencja przygotowała strategię komunikacji projektu i kreacje do trzech spotów digitalowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Cieszymy się bardzo, że realizujemy pierwszy w historii agencji projekt z LG. Liczymy, że będzie to początek dłuższej współpracy. Produktowo LG to pierwsza liga, a to co zobaczyliśmy tutaj w showroomie Klienta przygotowując się do tego projektu – zostanie z nami na dłużej 🙂” – potwierdza Michał Leszczyński Strategy Director.
Kluczowa idea kampanii koncentruje się wokół myśli „zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach”. Nowa technologia jest na tyle przełomowa, że nie jest delikatną zmianą tego, co było wcześniej, lecz nową jakością i prawdziwym przełomem. Telewizor LG SIGNATURE OLED W7 idealnie przylega do ściany dzięki czemu jest jak okno pozwalające zajrzeć do innego świata.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024