TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Otwórz się na wygrywanie” z Królewskim

1 czerwca startuje loteria „Otwórz się na wygrywanie”. Pod kapslami i zawleczkami promocyjnych opakowań piwa Królewskie czeka ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii Warszawa. Sprzedaż promocyjna potrwa do 31 października lub do wyczerpania zapasów.
O autorze
1 min czytania 2017-06-01

„Otwórz się na wygrywanie” to loteria typu instant win, w której konsument od razu dowiaduje się o wygranej. Informacje o nagrodzie znajdzie pod kapslem lub zawleczką promocyjnych butelek i puszek Królewskiego, które trafią do sklepów w województwie mazowieckim i lubelskim. 

Nagrodami w loterii są koszulki meczowe Legii Warszawa oraz ponad milion puszek Królewskiego (500 ml). Wygrane piwa odebrać można w oznaczonych punktach sprzedaży, biorących udział w promocji (aktualna lista na stronie www.krolewskie.pl), a koszulki w oficjalnym klubowym sklepie Legia FanStore przy ul. Łazienkowskiej 3 w Warszawie. 

Loteria „Otwórz się na wygrywanie” to kolejna wspólna inicjatywa Królewskiego i Legii. Piwo nr 1 w regionie wspiera piłkarską dumę stolicy od 2004 roku, a niedawno podpisana nowa umowa przedłuża współpracę o kolejne trzy lata. Dzięki temu strategicznemu partnerstwu marka chce być bliżej swoich konsumentów i uczestniczyć w wydarzeniach ważnych dla stolicy i całego regionu. 

Loterię wspiera promocja w punktach sprzedaży (oznakowane opakowania, dedykowane materiały POS) oraz rozpoczynająca się w czerwcowa online i OOH. Szczegóły oraz regulamin loterii można znaleźć na stronie www.krolewskie.pl, a dodatkowych informacji udziela specjalnie uruchomiona infolinia, działająca w dni robocze w godzinach od 9.00 do 16.00.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację loterii odpowiada agencja G3 Group. Kreację przygotowała agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi agencja TWIN .digital collective., a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Komunikację PR prowadzi agencja ROOTS PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing