LifeTube z nowym działem strategii i kreacji. Na pokładzie Gabriela Barnat

Wraz z początkiem czerwca br. w LifeTube ruszają prace nowego działu, odpowiedzialnego za tworzenie strategii i kreacji dla powstających projektów. Utworzenie nowego segmentu związane jest z intensywnym rozwojem firmy i chęcią odpowiedzi na potrzeby klientów.
O autorze
1 min czytania 2017-06-01

Pieczę nad działaniami w tym zakresie sprawować będzie Gabriela Barnat.

Gabriela Barnat obejmie w LifeTube stanowisko Senior Strategy Manager. Swoje doświadczenie z zakresu współpracy z influencerami po stronie agencji wykorzystywać będzie m.in. do usprawnienia procesu tworzenia koncepcji i kreacji dla klientów spółki, a także do polepszenia komunikacji pomiędzy Twórcą, agencją i marką. Do jej zadań będzie należało także tworzenie strategii współpracy z influencerami zrzeszonymi w sieci oraz koordynacja kampanii dla największych polskich i globalnych marek.

Od dłuższego czasu prowadzimy intensywne rekrutacje i sukcesywnie rozbudowujemy nasze działy. Stworzenie nowego segmentu jest naturalnym krokiem związanym z rozwojem firmy i potrzebą dalszej profesjonalizacji działań. Bardzo cieszę się na współpracę z Gabi i jestem przekonany, że świetnie poradzi sobie z wyzwaniami, jakie przed nią stawiamy – komentuje Paweł Stano.

Gabriela Barnat z branżą związana jest od ponad 8 lat. W tym czasie pracowała dla takich agencji, jak: K2 Internet, Socializer, czy Hey You!. Przez ostatnie kilka lat związana była z Publicis Media, pracowała w domu mediowym Zenith i LiquidThread. Na stanowisku Social Media Managera odpowiadała za tworzenie kampanii w social mediach, a także współpracę z influencerami. Prywatnie jest miłośniczką dalekich podróży i tańca tribal fusion. Pracuje również jako modelka w agencji Orange Models.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

LifeTube wyznacza trendy w kontekście współpracy z digital influencerami. Bardzo się cieszę z nowej roli, która daje mi możliwość dbania o rozwój i jakość tego obszaru. Moim celem jest usprawnienie dotychczasowych procesów i wypracowanie takiego modelu współpracy, który będzie satysfakcjonujący i odpowiadający na potrzeby każdej ze stron – marki, agencji i Twórcy – mówi Gabi Barnat.

Słuchaj podcastu NowyMarketing