Siedem nagród Power of Content Marketing Szpalty Roku 2017 dla Valkea Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Siedem nagród Power of Content Marketing Szpalty Roku 2017  dla Valkea Media

Grupa mediowa Valkea, specjalizująca się w kompleksowych działaniach z zakresu komunikacji marketingowej, została laureatem siedmiu nagród w branżowym konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2017.

Firma otrzymała dwie złote nagrody, dwie srebrne oraz trzy wyróżnienia. Statuetki zostały wręczone na uroczystej gali, która odbyła się we wtorek 6 czerwca 2017 r. w Warszawie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jury, złożone ze specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej, wyróżniło aż sześć projektów realizowanych przez Valkea Media, przyznając im nagrody w siedmiu kategoriach konkursowych: content marketing – uroda, moda, turystyka, galerie handlowe i łączność, a także za magazyn dla klientów B2B oraz marketingową komunikację video.

Złote nagrody Szpalty Roku 2017 zostały przyznane aż dwóm projektom Valkea: „Beauty Stories" realizowanemu dla Douglas Polska, oraz magazynowi „Expert Play” dla firmy P4. W kategorii content marketing – uroda, „Beauty Stories" zostało docenione za wielokanałowość, współpracę z wiarygodnymi influencerami, praktyczne pokazanie produktów, buzzowe treści i delikatną ekspozycję marki.

Magazyn „Expert Play” drugi rok z rzędu okazał się bezkonkurencyjny w kategorii content marketing – łączność, za przeplatanie ekspozycji produktów z nowinkami, swobodny styl zgodny z komunikacją marki oraz dostosowanie treści do aktualnych kampanii.

Platforma „Beauty Stories” została także laureatem srebrnej nagrody w kategorii komunikacji marketingowej video za niestandardowe tutoriale makijażowe, wiralowe filmy oraz wpisanie się w potrzeby grupy docelowej w ramach oryginalnej serii „Unexpected MakeUp”. Druga srebrna nagroda trafiła do magazynu „Printing&More” realizowanego dla drukarnii Elanders, za budowanie doświadczeń z produktem poprzez realizacje oraz edukację klienta biznesowego.

Valkea otrzymała także trzy wyróżnienia w zakresie publikacji content marketingowych. Tworzony przez grupę od kilku lat magazyn „Klif Gdynia i Warszawa” dla BNP Paribas Real Estate został doceniony w kategorii galerie handlowe za elegancki design, dopasowanie do produktu i grupy docelowej, zachęcanie czytelników do kontaktu i ciekawe zdjęcia aranżacyjne.

W kategorii moda wyróżnienie otrzymała publikacja „CLUB C CHAMPIONS x AKTIVIST” zrealizowana dla klienta Adidas-Reebok, za dużą spójność z marką Reebok, artystyczną odwagę w przygotowaniu zdjęć i pokazanie klimatu dużego miasta. Wśród projektów z zakresu turystyki wyróżniony został „Magalog Grecos" dla Grecos Holiday, za lekką i z humorem część contentową, wprowadzającą w wakacyjny nastrój.

Konkurs Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku organizowany jest przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od dziewięciu lat. Ma na celu upowszechnianie wysokich standardów branży w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Valkea Media od kilku lat odnosi sukcesy w konkursie, co potwierdza skuteczność grupy na krajowym rynku komunikacji marketingowej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij