Za nami III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji. Na co warto zwrócić uwagę budując strategię dialogu z odbiorcami?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Za nami III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji. Na co warto zwrócić uwagę budując strategię dialogu z odbiorcami?

Jak budować relacje, które wpływają na zachowania naszego otoczenia komunikacyjnego? Czy partnerstwa międzysektorowe realnie wspierają budowanie silnej pozycji na rynku? Jak prowadzić międzynarodowe kampanie oparte na human stories? Odpowiedzi na te pytania poznano podczas...

... III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Formuła spotkania specjalistów, opierała się na zasadzie „mistrzowie dla mistrzów” i pozwoliła w gronie praktyków odpowiadających za komunikację i public relations w wiodących firmach z różnych branż podzielić się doświadczeniami, porażkami i sukcesami. Tegoroczna, trzecia edycja Forum Dyrektorów PR i Komunikacji odbyła się 6 czerwca 2017 w Hotelu Bristol w Warszawie. Tematem przewodnim było thought leadership, mówiące o tym, jak budować zasięg i wartość biznesu.

Nie da się ukryć, że public relations ewoluuje, a razem z nim rosną także wyzwania, przed którymi stoją specjaliści kierujący polityką informacyjną firmy. W świecie nowych mediów i nowych możliwości, w którym marki prześcigają się w tworzeniu świeżych idei i historii, konieczne staje się rozwijanie i doskonalenie nowych umiejętności jak budowanie wpływu oraz skutecznego i angażującego oddziaływania na otoczenie – komentuje Iwona Słończewska-Knap, Project Manager Forum Dyrektorów PR i Komunikacji.

Uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się jakie są dos and don’ts w komunikacji z perspektywy praktyków public relations reprezentujących rozpoznawalne marki. Wśród poruszanych zagadnień znalazły się Influencer Marketing, CSR, partnerstwa międzysektorowe, międzynarodowe kampanie, brand journalism, public affairs oraz kampanie społeczne. Swoimi doświadczeniami w wyżej wymienionych tematach podzielili się przedstawiciele firm: Microsoft, Grupy Allegro, Intel, KGHM, TAURON Polska Energia, Uber, PayPal, Fundacja Rak’n’Roll oraz Alior Bank.

Oprócz prezentacji case studies, nie zabrakło kreatywnych i inspirujących dyskusji, które zapoczątkował Łukasz Głombicki, Head of Communications w LifeTube w trakcie moderowania dyskusji panelowej „Jakość vs ilość – czyli jak wykorzystać potencjał mikroinfluencerów” z udziałem Grzegorza Marczaka z Antyweb, Alicji Wysockiej-Świtały z Clue PR oraz Katarzyny Iwanoskiej – autorki bloga Finanse od Kuchni.

Więcej informacji o forum znajduje na stronie: www.ambasadorzy-firm.com

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij