#4FATHERS – Mercedes-Benz z nową contentową platformą komunikacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#4FATHERS – Mercedes-Benz z nową contentową platformą komunikacji

Z okazji Dnia Ojca, Mercedes-Benz uruchamia nową platformę komunikacyjną. Jej główną tematyką będą relacje ojca z dziećmi. Platforma przygotowana została przez agencje: LiquidThread, Zenith i BBDO.

Osią platformy komunikacyjnej #4FATHERS są treści skierowane do ojców, które opowiadają o tym, jak budować relacje z dziećmi. W artykułach natywnych Mercedes-Benz promuje wspólne, aktywne spędzanie czasu i podpowiada gotowe pomysły na rodzinne przygody. Opowiada o sztuce ojcostwa, bezpieczeństwie, o tym jak uczestniczyć w życiu dziecka, wspierać je, okazywać uczucia. Oczywiście w tle pojawiają się przystosowane do potrzeb rodziny samochody spod znaku „Gwiazdy”. Data uruchomienia nowej platformy nie jest przypadkowa – przypada na święto wszystkich Tatusiów, czyli Dzień Ojca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wszystkie artykuły Mercedes zebrał na dedykowanej stronie internetowej. Na potrzeby kampanii powstały też dwa filmy i sesje zdjęciowe.

Komunikacja #4FATHERS jest realizowana przy użyciu nowego narzędzia, stworzonego przez agencję LiquidThread – ContentOnDemand, które łączy angażujące treści natywne, osadzone w topowych ogólnopolskich serwisach z unikalną technologią emisji behawioralno-kontekstowej oraz analityką.

Za realizację kampanii odpowiada Zenith, LiquidThread i BBDO. Działania content marketingowe oraz sesję zdjęciową przygotował LiquidThread. BBDO jest pomysłodawcą platformy, stworzyło także stronę internetową oraz filmy do kampanii.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij