Kolejne Lwy w Cannes rozdane. Trzy statuetki w rękach polskich agencji

Kolejne Lwy w Cannes rozdane. Trzy statuetki w rękach polskich agencji
Cannes Lions International Festival of Creativity to największy festiwal branży reklamowej. Festiwal trwa siedem dni, podczas których we Francji przyznawane są „Lwy”. Wśród tysiąca kreacji znalazły się polskie produkcje zasługujące na ogromne brawa.
O autorze
1 min czytania 2017-06-22

fot. Adweek

Agencja Bardzo otrzymała brązowego Lwa za świąteczną reklamę przygotowana dla Allegro. „English for beginners” to minutowy filmik, który poruszył serca ludzi na całym świecie. O reklamie pisały także zagraniczne media m.in: NBC News, Independent czy Time.

Mimo, że w reklamie nie wystąpił Mikołaj ani renifery, świąteczna reklama Allegro podbiła Internet przede wszystkim dlatego, że w przekonujący sposób opowiada wzruszającą historię zwykłego człowieka.

„English for beginners” była najpopularniejszą polską reklamą na YouTube w ubiegłym roku. Odtworzono ją ponad 13 milionów razy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja 2012, Papaya Films i Sztengreber otrzymały nagrodę Brązowego Lwa w kategorii PR za kampanie „Godzina jazdy na wózku”, w ramach której przygotowana została nietypowa godzina kursu jazdy. Zamiast samochodem kursanci poruszali się na wózkach inwalidzkich z charakterystyczną L-ką.

Według ekspertów wysoka liczba wypadków w tej grupie to wynik nieodpowiedniego przygotowania do roli kierowcy. Kurs jazdy, w zdecydowanej większości, przygotowuje jedynie do egzaminu, nie uczy jednak młodych osób pokory i nie przeceniania własnych umiejętności. Pomijana jest kwestia odpowiedzialności za innych uczestników ruchu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

FCB Warsaw otrzymało srebrnego Lwa w kategorii Lions Health-Health&Wellness za projekt „Smart Bell”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Projekt powstał jako sposób na zmniejszenie liczby wypadków z udziałem jednośladów. Co roku takim wypadkom na polskich drogach ulega 4,5 tysiąca rowerzystów.

Smart bell to innowacyjny dzwonek rowerowy, który przy każdym użyciu, oprócz analogowego dźwięku alarmowego, uruchamia nadajnik radiowy. Przy pomocy technologii RDS system jest przekazywany do okolicznych odbiorników samochodowych, tak by ostrzec kierowców o nadjeżdżającym rowerze, nawet kiedy radio jest w trybie odtwarzania MP3.

Zobaczcie jak działa: