A Ty, odważyłabyś się zostać superbohaterem?

A Ty, odważyłabyś się zostać superbohaterem?

Pisk opon, huk, a zaraz po nim głucha cisza. Być może kiedyś każdy z nas znajdzie się w sytuacji, w której będzie musiał wziąć na siebie odpowiedzialność i nieść pomoc poszkodowanym. Czy będziemy mieć wtedy tyle odwagi co Babcia Superbohaterka?

W nowym spocie Czerwony Krzyż zachęca do niesienia pomocy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Francuski oddział Czerwonego Krzyża przedstawia nam obraz starszej kobiety, który ma dawać przykład, że niezależnie od wieku możemy nieść pomoc. W momencie, w którym „Super Babcia” zdaje sobie sprawę, że może uratować komuś życie - nie waha się ani chwili! A Ty, byłbyś do tego zdolny?

Na końcu autorzy spotu odkrywają przed nami przesłanie reklamy. Reklama w dość dosadny sposób pokazuje, jak ważne jest wsparcie finansowe dla organizacji pozarządowych. Gest pomocy porównuje do heroicznej akcji ratunkowej, której nie powstydziłyby się gwiazdy Mission Impossible!

Za produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja Altmann + Pacreau.

Spot jest częścią kampanii promującej pomoc oddziałom Czerwonego Krzyża.

PS 

Temat marketingu, finansowania i promocji w organizacjach pozarządowych nigdy nie był łatwym kawałkiem chleba. Małe organizacje nie posiadają zawrotnych budżetów na reklamowanie się w mediach. Więcej o tym przeczytasz → tutaj

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij