Bosch pozamiatał* – doskonały przykład real-time marketingu

Bosch pozamiatał* – doskonały przykład real-time marketingu
Monitoring Internetu to narzędzie, które nie tylko pomaga nawiązać bliskie relacje z odbiorcami, ale także stało się metodą dla prezentowania społecznej odpowiedzialności biznesu. Bosch kolejny raz pokazał, że realne zaangażowanie w social mediach buduje pozytywny odbiór marki.
O autorze
1 min czytania 2017-06-26

*cytat z wpisu Michała Sadowskiego
fot. pexes.com

Fundacja Św. Franciszka KOCI AZYL na swoim fanpage poprosiła fanów o wsparcie. Prośba dotyczyła pomocy w znalezieniu pralki oraz zebraniu dużej ilości karmy dla kociaków. Jestem pewna, że spodziewali się raczej używanego sprzętu od ludzi, którzy nie są ślepi na los zwierzaków. Tymczasem pomocną dłoń wyciągnęła do nich marka Bosch. Zaoferowała kociakom znacznie więcej, niż mogli się spodziewać.

Producent sprzętu domowego zaoferował nie tylko nową pralkę, ale i odkurzacz, który ma pomóc w usuwaniu kociej sierści. Dodatkowo pracownicy firmy zaproponowali swoją pomoc w ramach wolontariatu!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chwytająca za serce reakcja pracowników firmy spotkała się z ciepłym przyjęciem internautów. Nie dziwi mnie to zupełnie 😉

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Cały wpis Fundacji przeczytacie → tutaj.

Innym case study, które można przypisać koncernowi jest akcja Zelmera. Marka dzięki monitoringowi Internetu znalazła na Instagramie wpis mamy małego chłopca, która pod zdjęciem opisała nietypową pasję dziecka. Marketingowcy nie zignorowali wpisu i zaproponowali Wojtkowi podróż po Rzeszowskiej fabryce.

Oprócz Wojtusia,  Zelmer odszukał również panią Irenę, której wnuczka napisała w Internecie, że jej babcia nie wyobraża sobie sprzątania bez swojego 46-cio letniego odkurzacza tej marki. W odpowiedzi marka zaprosiła obie Panie do wzięcia udziału w stylizowanej sesji zdjęciowej.

PS

Jedną ze światowych kampanii stworzonych za pomocą monitoringu internetu jest Snikers, który przygotowywał specjalne ceny kiedy w Internecie ludzie dawali upust złym emocjom – bo głodny Internet to zły Internet!

Akcja działała w czasie rzeczywistym, a marka dzięki temu świetnie połączyła świat online i offline. Zobaczcie:

A Wy, znacie jeszcze inne akcje z wykorzystaniem monitorowania Internetu?