Powiedz coś miłego! Nowa kampania marki Landliebe

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Powiedz coś miłego! Nowa kampania marki Landliebe

W miniony weekend (24 i 25 czerwca) na terenie Targów Śniadaniowych, debiutująca na polskim rynku marka Landliebe, przekonywała warszawiaków jak ważne jest mówienie miłych słów swoim bliskim.

Aktywacja „Powiedz coś miłego!” cieszyła się dużym zainteresowaniem odwiedzających.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na dwa weekendowe dni na terenie Żoliborza i Mokotowa stanęła zaprojektowana na potrzeby kampanii drewniana pergola. Na stanowisku Landliebe na odwiedzających czekały: przestronna strefa wypoczynku z wygodnymi fotelami i leżakami, GIF budka, świeże owoce, a przede wszystkim wybór kilkudziesięciu miłych sentencji, którymi można było obdarować bliską osobę. Nie zabrakło też atrakcji dla najmłodszych, degustacji jogurtów Landliebe oraz wielu ciepłych emocji.

Aktywacja „Powiedź coś miłego!” jest częścią kampanii „Prawdzie historie smakują lepiej.” - wspierającej wprowadzenie marki Landliebe na polski rynek. Główną ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na to, że autentyczność i naturalność to wartości ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu. Landliebe przypomina o znaczeniu mówienie sobie miłych słów i jego wpływie na kształtowanie relacji z innymi ludźmi. Akcja ma też sprowokować jej odbiorców do refleksji na temat ich stosunków z najbliższymi.

Wyłącznym dystrybutorem produktów Landliebe w Polsce jest QUEST FOOD.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij