Nowy Hochland Kanapkowy – serek z charakterem, kampania reklamowa też z charakterem

W czerwcu wystartowała kampania telewizyjna rodziny nowych serów Hochland Kanapkowy, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków.
O autorze
0 min czytania 2017-06-29

Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. Trwa także kampania prasowa w mediach handlowych. Przewidziane zostały też działania PR.

Kampania reklamowa trwać będzie 5 miesięcy – do października 2017. Głównym medium będzie TV, w której wyemitujemy prawie 30 000 spotów i billboardów sponsorskich, gwarantujących dotarcie do prawie 40 milionów widzów. W ramach działań zaplanowano obecność w internecie, mediach społecznościowych oraz na platformach VOD. Aby nikt nie przeoczył kampanii, zaplanowano działania także w 8 największych miastach z reklamą na rowerach miejskich.