Zaplanowany na najbliższe dwa miesiące launch marki, rozpoczął się konferencją prasową, która odbyła się na Zamku Królewskim w Warszawie. Podczas eventu założycielka marki – Kat Von D oraz jej team makijażowy The Artistry Collective, spotkali się z polskimi i zagranicznymi mediami oraz influencerami.
Całościowy zakres działań powierzonych K2 Media obejmuje: strategię, kreację, realizację livestreamingu z konferencji, dobór i współpracę z blogerami podczas kampanii, produkcję materiałów graficznych oraz video, a także zakup mediów w kanałach społecznościowych. Agencją wspierającą działania K2 Media jest Vizeum. Za organizację konferencji prasowej odpowiadają firmy Super Super oraz Dream Art Productions.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Marka Kat Von D Beauty powstała w 2008 roku. Dostępna jest w 25 krajach w Ameryce Północnej, Łacińskiej, Europie, Azji Południowo-Wschodniej, Australii i na Bliskim Wschodzie. Produkty Kat Von D w polskich perfumeriach SEPHORA pojawią się jesienią br.