Agencja Semper Iratus przyspiesza rozwój dzięki wsparciu inwestorów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Semper Iratus przyspiesza rozwój dzięki wsparciu inwestorów

W agencję cyfrowej transformacji Semper Iratus zainwestowali Michał Ciundziewicki oraz Marcin Maszewski z firmy reklamy zewnętrznej Jet Line. Środki pochodzące z inwestycji zostaną przeznaczone na przyspieszenie rozwoju agencji, przede wszystkim powiększenie zespołu technologicznego...

...oraz rozbudowę oferty własnych rozwiązań. Inwestycja zbiega się w czasie z rebrandingiem agencji, która mocniej stawia na doradztwo biznesowe dla klientów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Semper Iratus został założony w 2015 roku przez Michała Lewandowskiego. Zespół agencji liczy obecnie 8 osób i w 2016 roku wypracował kilkukrotnie większe przychody niż w roku poprzednim. Do klientów Semper Iratus należą m.in. wydawnictwo Polityka, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, ACCA Polska oraz Neuca SA. Semper Iratus współpracuje także z agencją eventową Masterbrand, którą wspiera w działaniach digitalowych, np. przy projekcie Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, zrealizowanym dla banku BGŻ BNP Paribas.

Inwestycji towarzyszy rebranding Semper Iratus oraz komunikacja szerszego zakresu usług oferowanego jako agencja cyfrowej transformacji. Oprócz planowania i prowadzenia kampanii reklamowych (obejmujących także mobile), Semper Iratus realizuje projekty IT oraz doradza klientom w zakresie zwiększania sprzedaży przy użyciu nowych technologii oraz wdrażania nowatorskich rozwiązań w ich organizacjach.

- Zarządzający skoncentrowani na bieżącej działalności mają trudność w śledzeniu zmian technologicznych i odróżnianiu istotnych trendów od buzzwordów. Jestem przekonany, że firmy potrzebują nie tylko nowoczesnej reklamy, ale także doradztwa w zakresie wykorzystania nowych technologii – mówi Michał Lewandowski, CEO Semper Iratus.

Michał Lewandowski, założyciel Semper Iratus, posiada wieloletnie doświadczenie w branży digital marketing. Pracował m.in. w agencji analityki mobilnej Snapp jako head of projects, a wcześniej jako dyrektor działu social media w grupie Walk.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij