KOHE zyskuje nowego klienta

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
KOHE zyskuje nowego klienta

Firma Randstad, jeden z wiodących dostawców usług HR, wzbogaciła portfolio prężnie rozwijającego się studia KOHE.

Studio KOHE zostało założone przez Marcina Piwnickiego. Jego powstanie było naturalnym krokiem w karierze zawodowej Piwnickiego, który przez wiele lat pracował na stanowiskach creative directora w Artegence i Peppermint, a wcześniej art directora w m.in OS3 i Firefly Creation. Pracował dla polskich i międzynarodowych marek m.in: HBO, Nike, Adidas, HP, Nestle, Polkomtel, Aviva, Liberty, ING, Lech, mBank, Sodexo, KFC, Bonduelle, Zortrax. W swoim dorobku ma wiele branżowych nagród i wyróżnień. Udziela się jako juror w konkursach kreatywnych. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- KOHE specjalizuje się w tworzeniu unikalnych rozwiązań marketingowych z pogranicza online i offline – mówi Marcin Piwnicki. – I właśnie ta wszechstronność mojej firmy zainteresowała Randstad i doprowadziła do nawiązania ramowej współpracy. 

KOHE będzie wspierało firmę Randstad w opracowywaniu kampanii rekrutacyjnych w obszarach BTL i digital.

Do pierwszych klientów firmy należą: Studio produkcyjno-filmowe Add Sum, Sieć apartamentów Sleeping in Krakow i pracowania Inne Obrączki.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij