Kaja Wysoczyńska, nim dołączyła do teamu Ogilvy jako Social Media Manager, pracowała m.in. w VML Poland jako Content Creative (Danone, Nutricia, Żywiec Zdrój, belVita).
Wcześniej była związana z wydawnictwami mediowymi (m.in. Oficyna Wydawnicza MM, OHHO Magazine).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Luiza Szymańczak – Account Manager – ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Swoją karierę zaczynała w Leo Burnett, obsługując Fiata Auto Poland, następnie pracowała w Startegii 360, a do Ogilvy przyszła bezpośrednio z Kropki Bordo. Jej klientami byli m.in. Reckitt Benckiser, USP Zdrowie, Mastercard.