Do współpracy linie lotnicze zaprosiły aktorów: Katie Holmes i Cuba Gooding Jr., którzy w bajkowy sposób przedstawiają piękno kraju. Filmy z bezpieczeństwem linii lotniczych wygenerowały łącznie ponad 108 milionów wyświetleń w online, a spot pokazany został w międzynarodowych mediach takich jak: CNN, BBC czy Daily Mail.
Dyrektor generalny globalnej marki i marketingu, Jodi Williams, powiedział, że film zwróci wiele oczu na Nową Zelandię, pokazując najlepsze zakątki kraju.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Dzięki gwiazdom światowego formatu, nasz najnowszy film o bezpieczeństwie przypomina podróżującemu o pięknie Nowej Zelandii, niesamowitej kulturze, przyjaznym ludziom i niesamowitej florze i faunie, a jednocześnie dzieli się kluczowymi wiadomościami o bezpieczeństwie linii lotniczych” – dodaje Williams.
Film to jedna z największych kampanii linii lotniczych w Nowej Zelandii, która osiągnęła światowy sukces wirusowy. Zobaczcie inne filmy promocyjne linii:
Słuchaj podcastu NowyMarketing