Ströer Digital Media uruchamia TagLife – platformę wspierającą micro-influencer marketing

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ströer Digital Media uruchamia TagLife – platformę wspierającą micro-influencer marketing

Rusza TagLife - platforma ułatwiającą współpracę marek z micro-influencerami. Umożliwia ona przeprowadzanie natywnych działań z udziałem wielu wpływowych użytkowników social media jednocześnie.

To pierwsze tego typu narzędzie, które świadomie skupia się na micro-influencerach. Platformę wprowadza na polski rynek grupa Ströer.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

TagLife ułatwia marketerom zlecanie, raportowanie oraz rozliczanie działań marketingowych z udziałem micro-influencerów. Są to osoby, które prowadzą hobbystycznie profile, gromadząc wokół siebie niewielką, ale silnie zaangażowaną społeczność. Platforma umożliwia automatyczne zaproszenie dziesiątek, a nawet setek takich wpływowych użytkowników Facebooka, Twittera i Instagrama do akcji promocyjnej, bez konieczności manualnego nadzorowania całości procesu. Reklamodawca ma stały dostęp do statystyk, statusu rozliczeń i wpisów stworzonych przez influencerów, a po zakończeniu działań otrzymuje jedną zbiorczą fakturę VAT.

Twórcy TagLife’a skupili się na tym, by kampanie realizowane za jego pomocą były autentyczne i wiarygodne. „Zależy nam przede wszystkim na natywności realizowanych działań. Chcemy by przekaz reklamowy w postach był możliwie subtelny i dostosowany do odbiorców danego kanału. Tak, by influencer mógł robić to, co robił to tej pory i nie musiał naginać tematyki i specyfiki swojego profilu pod wymogi reklamodawcy. Dzięki temu nie straci on na autentyczności, a marka otrzyma realne działania wspierające jej wizerunek, a nie tylko dodatkowy placement reklamowy” – mówi Agata Makowska, Head of TagLife w Ströer Digtial Media

Dlatego system wynagradzania influencerów jest skonstruowany tak, by umożliwiał zwielokrotnienie stawki za udział dodatkowymi bonusami za kreatywność wpisu, wskaźnik zaangażowania oraz zasięg opublikowanego postu. Moderatorzy platformy będą również współpracować z reklamodawcami i do każdej kampanii proponować takie zadania, które pozostawią twórcom możliwie duże pole do kreatywności.

TagLife to kontynuacja trwającego od początku 2016 roku procesu modernizacji ofertowej Ströer Digital Media. „Po unowocześnieniu i poszerzeniu oferty display, video oraz mobile, zdecydowaliśmy się na influence marketing, który ma olbrzymi potencjał, a my możliwości i umiejętności, aby go wykorzystać. Nie jest to dla nas, jako firmy i pracujących w niej specjalistów zupełnie nowy obszar biznesowy – w końcu to my jako ARBOMedia wprowadzaliśmy samego Facebooka na polski rynek reklamy, będąc jego biurem reklamy przez dwa lata – mówi Artur Muszkiet, dyrektor zarządzający Ströer Digital Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij