Dream Makers” to spot, który odwraca uwagę od rzeczywistości. Sprytna prezentacja czterech różnych modeli pojazdów. Każdy z nich pokazuję inną historię, specyficzną dla określonego gatunku filmu.
Reklama skupia uwagę widzów na każdym etapie tworzenia animacji, od storyboardingu, aż po gotową animację. W spocie zostały uchwycone: Honda Civic, Civic Type R i CR-V, a także motocykl Twin Twin Africa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Filmik został stworzony we współpracy Hondy, Kanału 4 w Wielkiej Brytanii oraz agencji Wieden + Kennedy.
PS
Marka zabiera nas również w podróż miłosną. Czy można zakochać się od pierwszego wejrzenia w samochodzie? Honda przekonuje, że tak!
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Honda w jednej ze swoich reklam podkreśliła jak ważne są oryginalne części w naszych samochodach. Co by się stało, gdyby jedna część z całego starannie dobranego łańcucha elementów nie była oryginalna?
PS3
Innym przykładem animowanej reklamy jest spot twórców Papermana, którego w 2012 pokochali wszyscy! Starszej pani zostaje zniszczone zabytkowe auto z lat młodości, kiedy to poznała swojego męża. Postanawia kupić nowy samochód. W trakcie postoju przez pomyłkę dosiada się do niej pasażer, który chciał zrealizować kurs w Lyft… Zresztą, zobaczcie sami!