Grześki wracają do szkoły – nowa akcja marki Grześki

Z myślą o dzieciach wracających do szkoły marka Grześki organizuje akcję konsumencką pt. Grześki wracają do szkoły. Początek roku szkolnego umilą im chrupiące wafelki i grześkowe plecaki, które można wygrać w konkursie marki. Zgłoszenia będą przyjmowane od 15 sierpnia do 15 września br.
O autorze
1 min czytania 2017-07-24

Chrupiące wafelki Grześki, które zapewniają krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski, doskonale osłodzą uczniom początek roku szkolnego. W tej roli sprawdzą się zarówno Grześki w wersji klasycznej, mega, mini, jak i limitowane Grześki Tyci. Wszystkie razem z podręcznikami i przyborami szkolnymi zmieszczą się w plecaku, który można wygrać w najnowszej promocji marki.

Na wielbicieli kultowych wafelków czeka ponad 1 000 limitowanych grześkowych plecaków. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić 2 produkty marki Grześki w opakowaniu z naklejką promocyjną i na fanpage Grześki na Facebooku lub Instagramie opublikować zdjęcie bądź film z własnych przygotowań do powrotu do szkoły. Zgłoszenia można przesyłać od 15 sierpnia do 15 września br.

Promocja konsumencka uzyska wsparcie w Internecie (w serwisach i wyszukiwarkach SEM), w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Akcji Grześki wracają do szkoły towarzyszyć będą aktywności telewizyjne. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe ekspozycje. Dedykowane stojaki, podesty i palety wzmocnią zasięg akcji.

Za kreację odpowiada agencja 3M Projekt. Za działania w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja Gong. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing