Wirtualna Polska i Mastermind z kampanią Sutricon

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wirtualna Polska i Mastermind z kampanią Sutricon

Rusza niestandardowa kampania Sutricon – działania edukacyjne, skierowane przede wszystkim do kobiet po cesarskim cięciu i osób po operacjach plastycznych, realizowane na portalu Wirtualna Polska (dział Kobieta) i wspierane kampanią word of mouth. Hasłem przewodnim akcji jest „Zapomnisz o bliznach".

Sutricon to silikonowe plastry lecznicze zalecane przez Międzynarodowy Zespół Ekspertów ds. Leczenia Blizn. Obecnie trwająca kampania jest częścią długookresowych działań promocyjnych marketera.  Aktualny etap skupia się przede wszystkim na edukacji konsumentek w zakresie pielęgnacji i zdrowia skóry. W tym celu stworzono dedykowany serwis z poradami ekspertów. Dodatkowo, prowadzone są działania pro-sprzedażowe (reklamy typu display, zachęcające użytkowników WP do skorzystania z dedykowanego im rabatu) oraz marketing szeptany.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Koncepcja serwisu to wspólne dzieło zespołu marketingu Verco i działu akcji specjalnych Wirtualnej Polski. Za strategię i koordynację promocji odpowiada dom mediowy Mastermind.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij