Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Home.pl z nową kampanią od GoldenSubmarine

Home.pl wystartował z kampanią promującą nową wersję serwisu: beta.home.pl. Do końca roku korzystanie z wybranych usług w ramach platformy jest bezpłatne i niezobowiązujące.
O autorze
0 min czytania 2017-07-27

Dodatkowo home.pl chcąc poznać opinię na temat swojej nowej odsłony uruchomił konkurs, w którym zachęca do wyszukania bugów i errorów w usługach, panelu oraz na stronie. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Użytkownicy, którzy zdecydują się na założenie konta na beta.home.pl mają niepowtarzalną okazję, aby jako pierwsi testować nowe rozwiązania, które wprowadziła firma. A jeśli zechcą wziąć udział w konkursie mają szansę na wygranie nagród. Co tydzień autorzy 35 wpisów z największą liczbą polubień wygrywają 2 lata darmowej usługi „Hosting Biznes”. Nagrodę główną, czyli 2000 zł na dowolne usługi home.pl, wygrywa 100 najlepszych testerów. Konkurs „Zakochaj się w home.pl” trwa od 19 czerwca do 31 października. Więcej na stronie konkursowej.

Agencja GoldenSubmarine przygotowała m.in. ideę kreatywną oraz strategiczną, stronę www, formaty reklamowe oraz content wideo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj