Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wielka loteria Blac zbliża się do finału

Od 9 czerwca br. trwa kampania reklamowa marki BLACK, połączona z wielką loterią konsumencką – w każdej godzinie od 11.00 do 22.00 można wygrać 100$, a w finale - sportowego Mercedesa cabrio.
O autorze
1 min czytania 2017-07-27

Rok 2017 jest rokiem przełomowym dla BLACK Energy Drink – marka osiągnęła pozycję lidera na rynku napojów energetycznych w Polsce*, ale wciąż nie zwalniamy tempa. Dla naszych fanów przygotowaliśmy loterię konsumencką, w której wygrać można tysiące dolarów. Jest o co walczyć, bo pula nagród wynosi ponad 100 000$, a w wielkim finale na szczęśliwca czeka Mercedes SLC cabrio! – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska Dyrektor Marketingu FoodCare Sp. z o. o.

Od początku trwania loterii do 26 lipca 564 uczestników zostało laureatami, czyli wygrało po 100$, a w zabawie wzięło w sumie udział 99 756 uczestników.

8 sierpnia nastąpi finał, czyli zostanie wylosowany szczęśliwiec, do którego trafi luksusowy Mercedes.

Każdy może wziąć udział w tej zabawie – wystarczy kupić dowolny napój marki Black, zachować paragon i wysłać SMS z jego numerem albo zgłosić się na www.loteriablack.com , na której zamieszczone są wszelkie informacje dotyczące loterii. Zgłoszenia przyjmowane są do 8 sierpnia 2017 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za organizację loterii odpowiada agencja Unique One.

Słuchaj podcastu NowyMarketing