Game Industry Trends: Money Talks

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Game Industry Trends: Money Talks

Czy uda się odnaleźć cud monetyzacji? Gdzie leżą pieniądze - jeśli nie na ziemi, to może w sieci? Czy pudełkowe wersje gier stanął się białymi krukami? Jak zmienia się rynek gier wideo w obliczu inwazji tytułów free 2 play? Czy na grach naprawdę da się zarobić? Dużo zarobić?

GIT: Money Talks to jednodniowa konferencja organizowana pod marką słynnej imprezy poświęconej różnorodnym trendom w świecie cyfrowej rozrywki. Do tej pory podczas dwóch konferencji (rok 2011 i 2012) organizowanych przez firmę NoNoobs poruszono bardzo różnorodne obszary związane z produkcją i sprzedażą gier wideo. Teraz przyszedł czas na skupienie tematyki wokół jednego z najważniejszych elementów każdego biznesu, czyli wokół pieniędzy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem Konferencji GIT: Money Talks 2013 jest wskazanie możliwych trendów rynkowych oraz istniejących mechanizmów zarabiania na grach wideo. Zaprezentujemy zalety i wady różnych kanałów dystrybucji czy metod monetyzacji. Naszą ambicją jest odkrycie, jakimi ścieżkami wędrują pieniądze w branży gier wideo.

Dlaczego warto przybyć na GIT: Money Talks?

1) Bo na żadnej innej konferencji nikt nie unaoczni uczestnikom, gdzie pomiędzy Turcją a Brazylią leży Polska - jeśli chodzi o rynek gier Free 2 Play oczywiście. 2012 roku Tureccy konsumenci wydali 459 milionów dolarów na gry, a Brazylijscy - 265 milionów dolarów. Tylko na gry F2P. Tymczasem cały polski rynek gier wideo w 2012 roku oscylował w granicach 400 milionów dolarów. Kwotowo jesteśmy zatem gdzieś pomiędzy. Ale czy na pewno? Brazylijski i Turecki rynek porówna specjalnie dla uczestników konferencji Christian Borneman, payment manager, BoaCompra.

2) Bo można się dowiedzieć, skąd wziąć kasę na granie? Nie - na robienie gier. Piotr Żygadło, wiceprezes Artifex Mundi i producent gier postara się wskazać, co można zrobić, gdy kończą się pieniądze na tworzenie produkcji. Czy crowdfunding to lepsza alternatywa niż wydawca? Tego się dowiecie na GIT: Money Talks.

3) Bo nigdzie indziej nie dowiecie się kto pływa w morzu gier społecznościowych oraz jak zmonetyzować grę nie bacząc na buzzwordy czy bańki inwestycyjne. Wojtek Ozimek, współzałożyciel one2tribe, oraz Jacek Jankowski, games and applications advisor w nk.pl, odrobili lekcję za wielu fascynatów zarabiania w świecie gier społecznościowych. Jaką lekcję? Odkryjecie na GIT: Money Talks!

4) Bo odkryjecie, że Crytek faktycznie za 5 lat może całkowicie zdryfować do świata gier Free 2 Play, o czym wspominał szef studia, Cevat Yerli. Paha Schulz, director of business development z Cryteka, wskaże na różnice między Azją a Zachodem w świecie gier wideo. Zanalizuje trendy monetyzacyjne zależne od rynków. I być może przy okazji wspomni o planach Cryteka po grze Warface...

5) Bo uczestnicy dowiedzą się, jaka jest najszybsza droga do zwiększenia przychodu ze sprzedaży cyfrowych gier oraz czy mechanizmy monetyzacyjne obecne w grach da się przenieść do świata Internetu jako takiego. Arkadiusz Cybulski, prezes zarządu Gamfi.pl, oraz Michał Gembicki, dyrektor zarządzający CDP.pl, przedstawią analizy, sugestie i wskazówki, dzięki którym bankowe konta połączą się z cyfrowymi edycjami gier, a paywalle ukrywające cenne treści odejdą do lamusa...

Szczegóły

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij