TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Game Industry Trends: Money Talks

Czy uda się odnaleźć cud monetyzacji? Gdzie leżą pieniądze - jeśli nie na ziemi, to może w sieci? Czy pudełkowe wersje gier stanął się białymi krukami? Jak zmienia się rynek gier wideo w obliczu inwazji tytułów free 2 play? Czy na grach naprawdę da się zarobić? Dużo zarobić?
O autorze
2 min czytania 2013-05-16

GIT: Money Talks to jednodniowa konferencja organizowana pod marką słynnej imprezy poświęconej różnorodnym trendom w świecie cyfrowej rozrywki. Do tej pory podczas dwóch konferencji (rok 2011 i 2012) organizowanych przez firmę NoNoobs poruszono bardzo różnorodne obszary związane z produkcją i sprzedażą gier wideo. Teraz przyszedł czas na skupienie tematyki wokół jednego z najważniejszych elementów każdego biznesu, czyli wokół pieniędzy.

Celem Konferencji GIT: Money Talks 2013 jest wskazanie możliwych trendów rynkowych oraz istniejących mechanizmów zarabiania na grach wideo. Zaprezentujemy zalety i wady różnych kanałów dystrybucji czy metod monetyzacji. Naszą ambicją jest odkrycie, jakimi ścieżkami wędrują pieniądze w branży gier wideo.

Dlaczego warto przybyć na GIT: Money Talks?

1) Bo na żadnej innej konferencji nikt nie unaoczni uczestnikom, gdzie pomiędzy Turcją a Brazylią leży Polska – jeśli chodzi o rynek gier Free 2 Play oczywiście. 2012 roku Tureccy konsumenci wydali 459 milionów dolarów na gry, a Brazylijscy – 265 milionów dolarów. Tylko na gry F2P. Tymczasem cały polski rynek gier wideo w 2012 roku oscylował w granicach 400 milionów dolarów. Kwotowo jesteśmy zatem gdzieś pomiędzy. Ale czy na pewno? Brazylijski i Turecki rynek porówna specjalnie dla uczestników konferencji Christian Borneman, payment manager, BoaCompra.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2) Bo można się dowiedzieć, skąd wziąć kasę na granie? Nie – na robienie gier. Piotr Żygadło, wiceprezes Artifex Mundi i producent gier postara się wskazać, co można zrobić, gdy kończą się pieniądze na tworzenie produkcji. Czy crowdfunding to lepsza alternatywa niż wydawca? Tego się dowiecie na GIT: Money Talks.

3) Bo nigdzie indziej nie dowiecie się kto pływa w morzu gier społecznościowych oraz jak zmonetyzować grę nie bacząc na buzzwordy czy bańki inwestycyjne. Wojtek Ozimek, współzałożyciel one2tribe, oraz Jacek Jankowski, games and applications advisor w nk.pl, odrobili lekcję za wielu fascynatów zarabiania w świecie gier społecznościowych. Jaką lekcję? Odkryjecie na GIT: Money Talks!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

4) Bo odkryjecie, że Crytek faktycznie za 5 lat może całkowicie zdryfować do świata gier Free 2 Play, o czym wspominał szef studia, Cevat Yerli. Paha Schulz, director of business development z Cryteka, wskaże na różnice między Azją a Zachodem w świecie gier wideo. Zanalizuje trendy monetyzacyjne zależne od rynków. I być może przy okazji wspomni o planach Cryteka po grze Warface…

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

5) Bo uczestnicy dowiedzą się, jaka jest najszybsza droga do zwiększenia przychodu ze sprzedaży cyfrowych gier oraz czy mechanizmy monetyzacyjne obecne w grach da się przenieść do świata Internetu jako takiego. Arkadiusz Cybulski, prezes zarządu Gamfi.pl, oraz Michał Gembicki, dyrektor zarządzający CDP.pl, przedstawią analizy, sugestie i wskazówki, dzięki którym bankowe konta połączą się z cyfrowymi edycjami gier, a paywalle ukrywające cenne treści odejdą do lamusa…

Szczegóły