Zgłoszony przez Public Dialog projekt to pionierskie badanie na temat roli komunikacji korporacyjnej w największych polskich i międzynarodowych firmach. Zostało ono przeprowadzone metodą CAWI przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W badaniu wzięło w nim udział 120 przedstawicieli firm: polskich (77) i międzynarodowych (43) zatrudniających minimum 250 osób. Respondentami były osoby odpowiedzialne w firmie za komunikację korporacyjną.
W tegorocznej edycji konkurs PR News’ Platinum Awards firmy i instytucje z całego świata mogły zgłaszać projekty w aż 40 kategoriach. Zwycięzcy zostaną poznani i zaprezentowani podczas oficjalnego obiadu i gali, która odbędzie się 14 września w hotelu Grand Hyatt w Nowym Jorku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Więcej informacji o konkursie: www.prnewsonline.com/go/2017-platinum-and-agency-elite-awards/#platinum-hall-of-fame
Pełny raport „Rola komunikacji korporacyjnej” można pobrać ze strony: www.komunikacjakorporacyjna.com.pl lub www.publicdialog.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing