Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

GG Network formalnie w Grupie Allegro

Od kwietnia br. spółka GG Network formalnie należy do Grupy Allegro, która przejęła udziały w spółce od południowoafrykańskiego holdingu Naspers – dotychczasowego właściciela obu firm. Formalna zmiana właściciela ma charakter wyłącznie operacyjny.
O autorze
1 min czytania 2013-05-16

Mające wspólnego właściciela Grupa Allegro i GG Network połączyły swoje siły już w sierpniu 2011 roku. Obie spółki nawiązały wówczas strategiczną współpracę w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostały zintegrowane w jeden, silny zespół, pod kierownictwem Jacka Makowskiego. Celem nowego biura reklamy było stworzenie oferty bez precedensu, z wykorzystaniem wieloletniego doświadczenia i potencjału zarówno GG, jak i Allegro, a dzięki temu zapewnienie reklamodawcom dotarcia do milionów polskich internautów w innowacyjny i efektywny sposób.

 GG Network jest częścią segmentu biznesowego „Media i Komunikacja”, w skład którego wchodzą również inne serwisy nie związane stricte z podstawową działalnością e-commerce, takie jak Wykop.pl oraz serwisy Grupy Bankier.pl (Bankier.pl, Pit.pl, Vat.pl, PRNews.pl, MamBiznes.pl, Twoja-Firma.pl, Osobyprawne.pl, Commerce.edu.pl). Niezależnie od bliskiej współpracy, wszystkie podmioty wchodzące w skład segmentu zachowują swój unikalny charakter.

 Szefem segmentu jest Tomasz Jażdżyński, od wielu lat związany z rynkiem online, a od 2011 roku szef GG Network. Tomasz Jażdżyński pozostaje również prezesem spółki GG Network włączonej do Grupy Allegro.

 Przejęcie kontroli nad GG Network przez Grupę Allegro to zmiana o charakterze operacyjnym, która jednocześnie ma na celu pełniejsze wykorzystanie synergii marek o silnej pozycji na polskim rynku online.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj