Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Boski Fabio przejmuje fanpage Old Spice!

Oficjalny fanpage marki Old Spice Polska został niespodziewanie przejęty przez nowego bohatera kampanii reklamowej, prezentującego romantyczną wizję męskości - Fabio Lanzoni. Za jego zasługą, profil został zasypany lawiną serduszek oraz białych jednorożców.
O autorze
1 min czytania 2013-05-10

 Dzięki błyskawicznej reakcji administratorów profilu, już po jednym dniu ponad 80 tysięcy fanów Old Spice mogło odetchnąć z ulgą. W obronie dzikiej męskości stanął również znany wszystkim Mustafa, który walcząc z Fabio chce obronić świat przed zalewem słodkości. Działanie to jest elementem kampanii Procter & Gamble promującej nową kolekcję kosmetyków Old Spice Wild Collection w Polsce.

Kampania pod hasłem „Poczuj w sobie dzikość” promuje nową linię produktów Old Spice Wild Collection i jest elementem inicjatywy, która koncentruje się głównie na aktywnościach skierowanych bezpośrednio  do konsumentów. Działania są skoncentrowane w obszarze Social Media, na profilu Youtube oraz na fanpage’u marki Old Spice na Facebooku

Fabio – nowa twarz marki Old Spice, sprzeciwiając się dzikości próbuje wpłynąć na męski świat uwalniając w nim niezgłębione pokłady  łagodności i romantyzmu. Na profilu Youtube Fabio stara się przekonać  użytkowników Internetu do swojej landrynkowej wizji.

Za realizację kampanii w Polsce na profilach Youtube oraz FB odpowiada agencja Interactive Solutions. Za działania PR wokół kampanii odpowiada agencja 24/7PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing