Dzięki błyskawicznej reakcji administratorów profilu, już po jednym dniu ponad 80 tysięcy fanów Old Spice mogło odetchnąć z ulgą. W obronie dzikiej męskości stanął również znany wszystkim Mustafa, który walcząc z Fabio chce obronić świat przed zalewem słodkości. Działanie to jest elementem kampanii Procter & Gamble promującej nową kolekcję kosmetyków Old Spice Wild Collection w Polsce.
Kampania pod hasłem „Poczuj w sobie dzikość” promuje nową linię produktów Old Spice Wild Collection i jest elementem inicjatywy, która koncentruje się głównie na aktywnościach skierowanych bezpośrednio do konsumentów. Działania są skoncentrowane w obszarze Social Media, na profilu Youtube oraz na fanpage’u marki Old Spice na Facebooku
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Fabio – nowa twarz marki Old Spice, sprzeciwiając się dzikości próbuje wpłynąć na męski świat uwalniając w nim niezgłębione pokłady łagodności i romantyzmu. Na profilu Youtube Fabio stara się przekonać użytkowników Internetu do swojej landrynkowej wizji.
Za realizację kampanii w Polsce na profilach Youtube oraz FB odpowiada agencja Interactive Solutions. Za działania PR wokół kampanii odpowiada agencja 24/7PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing