– Cieszę się, że dołączyła do nas osoba z wszechstronnym doświadczeniem z zakresu obsługi klienta w obszarze strategii komunikacji marki. W naszej filozofii współpracy z klientami stawiamy na długoterminowe relacje, które obejmują szeroki zakres wsparcia w coraz bardziej kompleksowym świecie konwergencji mediów. Do tego potrzebne jest solidne przygotowanie biznesowe oraz umiejętności współpracy z zespołami o różnych obszarach kompetencyjnych, zarówno w Isobar Poland Group, jak i w całej grupie Dentsu Aegis Network Polska. Sylwia doskonale wpasowuje się w ten model – mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, managing director Isobar Poland Group.
Tygielska z branżą reklamową związana jest od 2005 r. Przez ostanie 7 lat pracowała w agencji Brain, w której jako account director a następnie client service director, kierowała działem obsługi klienta, a także współzarządzała agencją. Odpowiadała za realizację projektów dla klientów takich jak ING Bank Śląski, Play, Fakt, Lotto, HBO, Heyah, Empik, Prudential, Prince Polo, Grupa Energa czy Burger King.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Doświadczenie zdobywała pracując agencji Saatchi&Saatchi, z którą była związana przez ponad 5 lat. Pracując w strukturze client service realizowała projekty dla kluczowych klientów agencji. Współtworzyła m.in. kampanie dla PTC (obecnie T-Mobile) i należących do niej marek Era Biznes i blueconnect.
Absolwentka studiów MBA na Politechnice Warszawskiej oraz Uczelni Łazarskiego.
Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Polska. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Isobar Poland Group zatrudnia ponad 400 ekspertów z zakresu komunikacji marketingowej, technologii i data pracujących w Warszawie i Białymstoku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing