Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

VII BIG DATA & AI: Think Big Congress

Już 17-18 października 2017 r. w Hotel Sheraton w Warszawie odbędzie się Kongres będący odpowiedzią na nową rewolucję technologiczną w biznesie. Wydarzenie stanowi unikalne i prestiżowe spotkanie najważniejszych przedstawicieli biznesu, administracji publicznej oraz nauki.
O autorze
0 min czytania 2017-08-16

Tegoroczna odsłona Kongresu będzie się skupiać wokół zagadnień związanych z big data oraz sztuczną inteligencją. Nasi prelegenci poruszą tematy dotyczące odpowiedzialności AI, infrastruktury hiperkonwergentnej, koegzystencji maszyn i ludzi, zastosowania rozwiązań AI w bankowości detalicznej i inwestycyjnej oraz wiele innych.

Nad zakresem merytorycznym wydarzenia czuwają członkowie Rady Programowej, w której zasiadają m.in.:

  • Aleš Bartůněk, Dyrektor Generalny, IBM Polska i Kraje Bałtyckie
  • Guillaume de Colonges, CEO and General Director, Carrefour Poland
  • Tomasz Motyl, Chief Innovation Officer, Alior Bank
  • Jacek Levernes, Prezes, ABSL, CEO, Finteco
  • Piotr Prajsnar, Prezes Zarządu, Cloud Technologies
  • Dominik Rozkrut, Prezes, Główny Urząd Statystyczny

Kongres odbywa się symultanicznie z SecureTech Congress, co stwarza możliwość uczestniczenia w obu wydarzeniach w ciągu dwóch dni.

Organizatorem wydarzenia jest MMC Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing