Tegoroczna odsłona Kongresu będzie się skupiać wokół zagadnień związanych z big data oraz sztuczną inteligencją. Nasi prelegenci poruszą tematy dotyczące odpowiedzialności AI, infrastruktury hiperkonwergentnej, koegzystencji maszyn i ludzi, zastosowania rozwiązań AI w bankowości detalicznej i inwestycyjnej oraz wiele innych.
Nad zakresem merytorycznym wydarzenia czuwają członkowie Rady Programowej, w której zasiadają m.in.:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
- Aleš Bartůněk, Dyrektor Generalny, IBM Polska i Kraje Bałtyckie
- Guillaume de Colonges, CEO and General Director, Carrefour Poland
- Tomasz Motyl, Chief Innovation Officer, Alior Bank
- Jacek Levernes, Prezes, ABSL, CEO, Finteco
- Piotr Prajsnar, Prezes Zarządu, Cloud Technologies
- Dominik Rozkrut, Prezes, Główny Urząd Statystyczny
Kongres odbywa się symultanicznie z SecureTech Congress, co stwarza możliwość uczestniczenia w obu wydarzeniach w ciągu dwóch dni.
Organizatorem wydarzenia jest MMC Polska.
Więcej informacji na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing