IKEA wie, że życie nie wygląda jak na Instagramie. W nowym spocie pokazuje trud wychowania i szarość codzienności

IKEA wie, że życie nie wygląda jak na Instagramie. W nowym spocie pokazuje trud wychowania i szarość codzienności

Większość reklamodawców pokazuje perfekcyjne życie, błyszczące meble, uśmiechnięte rodziny i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że prawdziwe życie wygląda zgoła inaczej. IKEA stawia w swojej komunikacji na naturalizm i odwzorowanie codzienności.

Szwedzki brand w nowej reklamie podkreśla, że jest obecny z nami tam „gdzie dzieje się życie”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obraz kreowany przez kolorowe czasopisma i reklamy wypacza rzeczywistość. W nowej reklamie IKEA pokazuje trud wychowania, subtelnie komunikując, że jest świadkiem niedoskonałości w codziennym życiu. Samotna matka wraca wieczorem do domu, gdzie zastaje obraz, który powoduje u niej załamanie, wychodzi z mieszkania, by po chwili uśmiechnąć się do siebie.

Taki rodzaj komunikacji jest bardzo przyjemny. Konsument nie czuję, że marka chce nachalnie sprzedać swój produkt, a tylko uczestniczy w jego życiu i doskonale go rozumie. Co myślicie o takim sposobie tworzenia kampanii?

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Åkestam Holst.

PS

Niedawno IKEA przedstawiła swój nowy katalog, co za tym idzie – opublikowany został nowy spot promocyjny, w którym widzimy różne domowo-życiowe perypetie. W spocie mamy każdy etap życia: młoda para, nastolatkowie, dzieci, starsi rodzice, pan w podeszłym wieku. Co więcej, narratorem spotu jest Bartosz "Fisz" Waglewski, który przekonuje, że przeprowadzki, przemeblowania, nauka, zabawa, kłótnie, odpoczynek to piękny czas, na który każdy z nas w życiu powinien zrobić miejsce!

PS2

W jakich wydarzeniach z życia rodziny biorą przez lata udział meble kuchenne? Jakim próbom zostają poddawane? Dlaczego powinny być wytrzymałe?

W nowym spocie IKEA odpowiada na wszystkie pytania i przypomina, że meble powinny podlegać 25 letniej gwarancji! Dlaczego? Zobaczcie!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij