TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Unikalna na skalę światową akcja DAFT PUNK w warszawskim metrze

W ramach promocji płyty „Random Access Memories” 17 maja na peronie stacji metra Centrum pojawili się nietypowi pasażerowie - ludzkiej wielkości androidy, czyli sceniczne wcielenie muzyków z zespołu DAFT PUNK.
O autorze
1 min czytania 2013-05-16

Realizowana przez Grupę Ströer kampania wykorzystująca wizerunki robotów prowadzona jest wyłącznie w Polsce.

– Na całym świecie kampania nowej płyty Daft Punk odbywa się w oparciu o ścisłe wytyczne zespołu, które zakładają wykorzystywanie w niej tylko okładki płyty. Polska jest jedynym krajem, w którym zespół wyraził zgodę na reklamowanie krążka pełnymi sylwetkami robotów, dzięki czemu mogliśmy stworzyć tak wyjątkową akcję promocyjną – mówi Maciek Rychlicki z Sony Music Poland, wytwórni wydającej w Polsce nowy album Daft Punk.

Poza wizerunkami robotów na peronie wyeksponowane jest też logo zespołu oraz okładka „Random Access Memories”. Wszystkie elementy pozostaną w metrze do końca maja, natomiast premiera płyty będzie mieć miejsce już w najbliższy wtorek (21.05).

Pomysłodawcą akcji jest dział marketingu zagranicznego Sony Music Polska, natomiast projekty dostarczyła związana z zespołem firma Daft Arts z Los Angeles. Za realizację odpowiada Grupa Ströer, która jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach warszawskiego metra. Kampanii ambientowej towarzyszą szeroko zakrojone działania w innych mediach – radiowej Trójce, telewizjach TV4, 4FunTV, RBL.TV i TV6, magazynach (m.in. K Mag, Vice, Gazeta Wyborcza – Co Jest Grane, Aktivist, T3, Hiro, Soul Magazine) oraz na stronach i portalach internetowych (Interia.pl, CGM.pl, Demotywatory.pl, Muno.pl, FTB.pl, Students.pl, Musicis.pl, a także Empik.com).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zobacz inne przykłady promocji w metrze i marketingowego wykorzystania ławek  >>>

Słuchaj podcastu NowyMarketing