Unikalna na skalę światową akcja DAFT PUNK w warszawskim metrze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Unikalna na skalę światową akcja DAFT PUNK w warszawskim metrze

W ramach promocji płyty „Random Access Memories” 17 maja na peronie stacji metra Centrum pojawili się nietypowi pasażerowie - ludzkiej wielkości androidy, czyli sceniczne wcielenie muzyków z zespołu DAFT PUNK.

Realizowana przez Grupę Ströer kampania wykorzystująca wizerunki robotów prowadzona jest wyłącznie w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Na całym świecie kampania nowej płyty Daft Punk odbywa się w oparciu o ścisłe wytyczne zespołu, które zakładają wykorzystywanie w niej tylko okładki płyty. Polska jest jedynym krajem, w którym zespół wyraził zgodę na reklamowanie krążka pełnymi sylwetkami robotów, dzięki czemu mogliśmy stworzyć tak wyjątkową akcję promocyjną – mówi Maciek Rychlicki z Sony Music Poland, wytwórni wydającej w Polsce nowy album Daft Punk.

Poza wizerunkami robotów na peronie wyeksponowane jest też logo zespołu oraz okładka „Random Access Memories”. Wszystkie elementy pozostaną w metrze do końca maja, natomiast premiera płyty będzie mieć miejsce już w najbliższy wtorek (21.05).

Pomysłodawcą akcji jest dział marketingu zagranicznego Sony Music Polska, natomiast projekty dostarczyła związana z zespołem firma Daft Arts z Los Angeles. Za realizację odpowiada Grupa Ströer, która jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach warszawskiego metra. Kampanii ambientowej towarzyszą szeroko zakrojone działania w innych mediach – radiowej Trójce, telewizjach TV4, 4FunTV, RBL.TV i TV6, magazynach (m.in. K Mag, Vice, Gazeta Wyborcza – Co Jest Grane, Aktivist, T3, Hiro, Soul Magazine) oraz na stronach i portalach internetowych (Interia.pl, CGM.pl, Demotywatory.pl, Muno.pl, FTB.pl, Students.pl, Musicis.pl, a także Empik.com).

zobacz inne przykłady promocji w metrze i marketingowego wykorzystania ławek  >>>

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij